Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همکاری بنیاد نخبگان استان قزوین، رویداد استارت آپی« ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» تیرماه امسال در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محمدرضا قافله باشی در خصوص این رویداد استارت آپی اظهارداشت: به منظور استفاده از ایده های نخبگان و صاحب نظران در کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف رویداد استارت آپی با همکاری بنیاد نخبگان استان و شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رویداد «ایده های نو در مواجهه با افزایش مصرف و چالش قطعی برق» در محورهای اصلاح الگوی مصرف در ساعات پیک بار، ابداع روش های نو آورانه و هوشمند، ارتقای مانیتورینگ مصرف، کاهش همزمانی بار مصرفی، مدیریت پیامدهای قطعی برق در فرآیندهای تولید، کاهش ضایعات، ارتقای ایمنی صنعتی، ملاحظات برق اضطراری و ذخیره سازی انرژی، مدیریت مصرف بهینه انرژی، کاهش قیمت تمام شده و کاهش و تنظیم بارهای سرمایشی، جایگزینی تجهیزات فرسوده و کم بازده و فناوری های نوین و فضای مجازی در بخش انرژی های نو، اینترنت اشیا، شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

قافله باشی تصریح کرد: درحوزه ایده پردازی صنایع مختلف شیشه، کاشی، فولاد و مواد لبنی، مراکز کشاورزی و چاه های آبیاری، دامداری ها، مرغداری ها و پرورش ماهی، مراکز اداری ، تجاری و مسکونی در بخش شهری و روستایی مورد نظر است.

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار و مقاله های خود را در موضوعات مطرح شده تا 15 تیرماه به نشانی : www.formafzar.com/form/k9r57  ارسال کنند.

قافله باشی یادآورشد: به آثار منتخب و برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

این رویداد 22 تیرماه با همکاری بنیاد نخبگان استان در قزوین برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین قزوین برگزار می شود قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی
  • این خوراکی‌ها را برای افزایش طول عمر بخورید
  • آیا مصرف زیاد شکر باعث دیابت می‌شود؟