Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه از ۲۴ ساعت پیش از برگزاری انتخابات، ۳۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق در تمام نیروگاه‌ها، شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع به طور کامل در آماده باش بودند، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، شبکه برق در روز برگزاری انتخابات (۲۸ خرداد) در پایداری کامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه از قبل با وزارت کشور برای اعلام آدرس شعب اخذ رای هماهنگی شده بود و اکیپ‌های عملیاتی برق به‌منظور رسیدگی به هر نوع مشکل فنی احتمالی در مکان‌های معرفی شده حضور داشتند، تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی برق تا پایان شمارش آرا در آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی صنعت برق قطعی برق انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت

آب مصرفی ۴۵ روستا با تعمیرات خط ۳۲ اینچ آب سردشت در کمتر از یک شبانه‌روز از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری به پایداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: تأسیسات آب‌رسانی سردشت مربوط به شرکت نفت و گاز آغاجاری با استحصال آب از هفت حلقه چاه با ظرفیت هر چاه روزانه ۶ هزار متر مکعب، تأمین آب حدود ۴۵ روستای مسیر خط ۷۵ کیلومتری ۳۲ اینچ، تأسیسات صنعتی مسیر و تأمین بخشی از آب شهر امیدیه را به عهده دارد.

وی افزود: از بهمن‌ماه ۱۴۰۲ گزارش نشت شدید آب از خط ۳۲ اینچ خروجی چاه‌های آب واقع در زیر جاده سردشت بهبهان - گچساران اعلام شد که سبب هدر رفت  ۷ هزار متر مکعب آب می‌شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: به دلیل ترانزیتی بودن محور سردشت بهبهان - گچساران به‌عنوان گذرگاه استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه‌وبویراحمد و عبور روزانه ۷هزار تردد از این مسیر، مجوز انسداد جاده به درخواست شرکت آغاجاری و با همکاری نماینده شهرهای بهبهان و آغاجاری در مجلس، فرمانداری بهبهان، بخشداری زیدون و اداره کل راهداری و پلیس راه استان میسر شد.

تقی‌زاده تصریح کرد: با توان شبانه‌روزی همکاران و اقدام‌های جهادگونه به کمک یک تیم ۱۵۰ نفری، در یک عملیات که پیش‌بینی می‌شد حداقل ۷۲ ساعت زمان نیاز داشته باشد، موفق شدیم طی مدت ۲۴ ساعت کار برش و خاکبرداری جاده به طول ۳۰ متر، عمق ۴ متر، عرض ۳ متر انجام و لوله ۳۰ اینچ فرسوده جداسازی و لوله غلاف ۴۲ اینچ به طول ۳۶ متر و لوله جریانی ۳۰ اینچ جدید به طول ۴۰ متر جوشکاری و با نصب فلنج در دو سر لوله به شکل اسپول آماده و جای‌گذاری شد.

وی گفت: عملیات سنگ‌کاری، گذاشتن دال بتنی، خاک‌ریزی و آسفالت نیز بلافاصله آغاز و در ساعت ۶ صبح ۳۰ فروردین‌ماه جریان آب برقرار و آب‌رسانی با راه‌اندازی هفت حلقه چاه و آب‌دهی حدود ۴۰ هزار متر مکعب در روز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند