Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائق گفت: موسسه قرآنی روح الجنان با مساجد منطقه لواسانات در اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، علمی و هنری همکاری دارد که از جمله آنها مشارکت در برگزاری جشن‌های دهه کرامت است.

«مجتبی فائق» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه موسسه قرآنی روح الجنان همکاری بسیار گسترده ای با مساجد منطقه لواسانات تهران در برگزاری برنامه های مختلف و متنوع در حوزه های قرآنی، فرهنگی، هنری و علمی دارد، اظهار کرد: مرتب خدمت ائمه جماعات مساجد این منطقه می رسیم و آنان نیز از همکاری موسسه با مساجدشان استقبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه قرآنی روح الجنان افزود: اجرای برنامه های متنوع به مناسبت دهه کرامت نیازمند همکاری ما با مساجد لواسانات است که در این زمینه مسابقه دختران رای اولی را برگزار کردیم و به 12 نفر از دخترانی که برای  اولین بار در انتخابات شرکت کرده اند و از نمازگزاران ثابت مساجد لواسات هستند به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا می کنیم که دختران رای اولی باید روز بعد از انتخابات تصویر صفحه اول، صفحه دوم و صفحه مهر انتخابات شناسنامه خود را برای ما ارسال کنند.

 

فائق در ادامه با بیان اینکه مراسم تقدیر از 14 دختر فعال در مساجد منطقه لواسانات در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت شروع شد، گفت: این موسسه در شب میلاد امام رضا (ع) جشن بزرگی همراه با سخنرانی مذهبی و تقدیر از هشت تن از مدافعان سلامت در منطقه لواسانات برگزار می کند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مسجد منطقه لواسانات دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت