Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:47:52 GMT

مشارکت حدود ۵۳ درصدی مردم قزوین در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۸۸۰

مشارکت حدود ۵۳ درصدی مردم قزوین در انتخابات

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به مردم بزرگ استان باید بابت خلق حماسه ۲۸ خرداد تبریک گفت، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی این حماسه ماندگار را در تاریخ و تقویم ایران ثبت کردند.

وی افزود: تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۹ خرداد میزان مشارکت جمع بندی شده در شعب بالغ بر ۴۹۲ هزار و ۸۱۵ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه آمارها گویای این است که مردم استان قزوین حضور پررنگی داشته اند عنوان کرد: این میزان آمار گویای مشارکت ۵۳ درصدی مردم قزوین در پای صندوقهای رأی است.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی هم نتوانست مانع مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی باشد و طبیعتاً اگر شرایط بهتر بود میزان مشارکت خیلی بیشتر از این عدد بود.

وی در پایان یادآور شد: این میزان مشارکت باعث شادی ملت ایران و قلب مقام معظم رهبری و نگرانی و خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شدً.

کد خبر 5238851

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری منوچهر حبیبی قزوین مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان بوشهر سیدابراهیم رئیسی ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان قزوین به منظور پیشگیری از وقوع سیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا علیمی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد با اشاره به عملکرد مدیریت بحران استان قزوین در پیشگیری از سیلاب رودخانه‌ها، اظهار داشت: استان قزوین دارای حدود 2 هزار و 750 کیلومتر رودخانه اصلی در 2 حوضه آبریز رودخانه شور و دریای خزر در سطح 6 شهرستان است. 

وی افزود: در سال 1402 به منظور پیشگیری از سیل، نقاط حادثه‌خیز سیلاب استان شناسایی و مشکلات آن بررسی شد، همچنین اقدامات متعددی در راستای ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی دهانه پل‌ها و بازگشایی مسیرهای عبور سیلاب در سطح کلیه شهرستان‌های استان انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: در همین راستا و به منظور شناسایی تصرفات در بستر و حریم رودخانه‌ها به صورت مستمر پایش صورت گرفت و به منظور رفع تصرفات، گروه گشت و بازرسی تشیکل و برای متخلفان اخطاریه صادر شد، همچنین پیگیری طرح شکایت در مراجع قضایی و در نهایت اخذ احکام و یا دستورات قضایی جهت رفع تصرفات در این زمینه صورت گرفت. 

علیمی تصریح کرد: با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌ها از جمله اداره کل راهداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرمانداری‌ها‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها لایروبی رودخانه ها و پاکسازی پل ها در 42 کیلومتر از رودخانه های استان صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین، گفت: انجام پروژه‌های آبخیزداری در بالادست رودخانه‌ها و پروژه‌های مهندسی رودخانه شامل دیواره‌سازی رودخانه ها، سازه‌های کنترل سیلاب رودخانه در سطح شهرستان‌ها، لایروبی رودخانه های شهر قزوین، لایروبی رودخانه‌های مرکز شهرستان‌ها، کنترل سیلاب روستاهای نوآباد و شهید آباد آوج، دیواره سازی رودخانه های الموت در روستاهای هرانک و کشکدست، بازگشایی مسیر رودخانه مالی‌آباد آبیک، لایروبی رودخانه های الموت و انجام مطالعات رودخانه ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است. 

وی افزود: 71 مورد بازید مشترک جهت شناسایی، پایش و بازبینی نقاط حادثه‌خیز و سازه‌های تقاطعی رودخانه ها، 18 مورد بازید به منظور کنترل مکان‌های دفع و تخلیه پسماند، معرفی افراد خاطی در حوزه تخلیه زباله و نخاله به محیط زیست به صورت مستمر، برگزاری جلسات توجیهی برای دهیاران و شهرداران نیز از در این راستا انجام گرفته است. 

علیمی یادآور شد: در سال 1400 لایروبی رودخانه ها در 26 کیلومتر اجرا شده بود که این میزان در سال 1401 به 24 کیلومتر و در سال گذشته به 42 کیلومتر رسیده است، در نتیجه این اقدامات میزان تلفات ناشی از سیل در سال 1402 به عدد صفر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به مقادیر بارش سال زراعی استان قزوین، تصریح کرد: میزان بارش سال زراعی استان در سال 1401 تا 1402، 170 میلی لیتر است که این میزان تا پایان 24 فروردین ماه سال جاری به 180.1 میلی متر رسیده است، در این میان شهرستان آوج با میزان 229.3میلی لیتر بیشترین میزان بارش و شهرستان تاکستان با میزان بارش 141.2میلی‌لیتر کمترین بارش را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین