Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:15:33 GMT

نتایج انتخابات شوراها در البرز به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۸۹۰

نتایج انتخابات شوراها در البرز به زودی اعلام می‌شود

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می‌گیرد.

عزیزاله شهبازی صبح شنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات روز جمعه (۲۸ خرداد) اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۹۸ افزایش محسوس و معناداری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه حضور جوانان در انتخابات روز قبل بسیار امیدوار کننده بود، ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از ساعات اولیه صبح آغاز و تا دو بامداد ادامه داشت.

این مسئول توضیح داد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته  تا ساعت دو بامداد رای همه مراجعه کنندگان اخذ شد و هیچ کس پشت درهای شعب اخذ رای نماند.

وی تاکید کرد: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می‌شود و نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می‌گیرد.

استاندار البرز با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این شکل از برگزاری نقش به سزایی در سرعت اخذ رای و شمارش آنها دارد و اگر قرار بود به شکل قدیم آراء به صورت دستی شمارش می‌شد، با توجه به تعداد بالای نامزدهای انتخاباتی در شوراهای شهر و روستا، اعلام نتایج یکی دو روزی طول می‌کشید.

شهبازی در پاسخ به اینکه آیا تخلفی از شعب اخذ رای گزارش شده، افزود: تا کنون تخلف معناداری که روند اخذ رای را متوقف کند و خللی در این فرایند ایجاد کند گزارش نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی عزیزاله شهبازی استانداری البرز شوراهای ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري انتخابات ۱۴۰۰ نتایج انتخابات اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، گفت: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی بادقت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در شب گذشته در مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند به صورت صهیونیست‌ها اصابت کرد و صدای این سیلی در همه دنیا پیچید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی آزاده است و تحت سلطه هیچ‌گونه ظلم و ستمی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به ارزش‌ها و دفاع از باورهایش با کسی شوخی ندارد و آنچه که می‌بینید از اثرات خون شهیدان بالاخص سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود، گفت: پرونده جامعی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین و تمامی اقداماتی که در این دوره از انتخابات در استان انجام شده است مکتوب شود.

جان‌نثاری در مورد هزینه تبلیغات داوطلبان، ابراز کرد: گزارش هزینه‌های تبلیغاتی مورد پیگیری دقیق قرار بگیرد تا هزینه‌های تبلیغات شفاف و در غیر این صورت عدم شفافیت در پرونده کاندیدا ثبت شود.

وی افزود: نتیجه اعلام گزارش‌های تخلفاتی که به دستگاه قضائی ارجاع شده نیز دنبال و تعیین تکلیف شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی در مورد مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، عنوان کرد: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی با دقت انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مشارکت همگانی در این مرحله از انتخابات، ادامه داد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان در قبال این دو شهرستان و مرحله دوم انتخابات مسئولیت دارند و بایستی حضور میدانی و مؤثری در مرحله دوم انتخابات داشته باشند.

کد خبر 744470

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • تجمع مردم البرز در حمایت از عملیات وعده صادق + تصاویر
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه