Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:14:53 GMT

ظهر امروز اولین نتایج آرای قم اعلام می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۹۲۲

ظهر امروز اولین نتایج آرای قم اعلام می شود

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم گفت: نتایج اولیه انتخابات در قم تا ظهر امروز بیست و نهم خردادماه اعلام می شود.

بیژن سلیمان پور در ستاد انتخابات قم طی گفت و گویی اظهارکرد: زمان برگزاری انتخابات طبق اعلام وزارت کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شد و پس از آن دو ساعت دیگر به اخذ رای افزوده شد.

وی با بیان اینکه کار شمارش آرا بلافاصله پس از پایان مهلت انتخابات آغاز شد، گفت: بر اساس بررسی و همچنین با هماهنگی هیات نظارت شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی پایان انتخابات در شُعب روستایی توسط استاندار اعلام، و بلافاصله شمارش آرا در این شُعب نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان پور بیان کرد: پس از آغاز شمارش آرا و تجمیع آرا و نهایی شدن موضوع به‌نظر می رسد تا ظهر امروز نتیجه انتخابات در قم به‌اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم انتخابات رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت