Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم استان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

مردم خراسان شمالی در خردادماه ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی و یاس دشمنان را دوچندان و عزت و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم با بصیرت خراسان شمالی، به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

اینجانبان ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه استان خراسان شمالی که بار دیگر نام خود را در زمره استانهای دارای بیشترین مشارکت مردمی ثبت کردند، از تمامی عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزدها و هواداران آنها و همه‌ دست اندکاران انتخابات به ویژه صداوسیما و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.

امید است منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور و منتخبین در شوراهای اسلامی شهر و روستا خود را نماینده همه مردم دانسته و فارغ از خط کشی های سیاسی و جناحی و بدون تقسیم مردم به طرفدار و مخالف چه در ذهن و چه در عمل، با نیت الهی و خدمت صادقانه برای حل مسائل و مشکلات موجود و تحقق وعده ها و بهبود وضعیت مردم در زمینه های مختلف گام بردارند و موجبات سربلندی و سرافرازی بیشتر ایران اسلامی را فراهم کنند.

غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری

رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری در انتخابات خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم