Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:34:52 GMT

اشتهارد مشکل تعرفه نداشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۹۶۵

اشتهارد مشکل تعرفه نداشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شیبک، فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر تعرفه ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نداشتیم و تعداد کافی آن پیش بینی و توزیع شده بود.

او افزود: استقبال شهروندان از ساعت ابتدایی رای گیری تا پایان مهلت آن در شعب اخذ رای بسیار خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبک گفت: شهرستان اشتهارد از بین شهرستان های البرز در همه دوره های انتخابات بیشترین میزان مشارکت را داشته است.

او افزود: اخذ رای در اشتهارد به صورت دستی و سنتی بود.

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: باتوجه به جلسات آموزشی که درخصوص قوانین انتخابات و تبلیغات برای کاندیداها برگزار کردیمف تخلف چشمگیر انتخاباتی مشاهده نشد.

او افزود: شمارش آرا از ساعت یک بامداد امروز شروع شده بود و اکنون تمام شده است و منتظر تجمیع آرا هستیم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد

حسین اصغری رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: در پی ریزش چاه مجتمع آبرسانی، روستا‌های جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار و قطعی آب‌شرب شدند که بلافاصله اقدامات لازم برای برقراری دوباره آب‌شرب پایدار در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، اضافه کرد: عمر مفید چاه تأمین‌آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه‌دهی شده بود که اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات ضمن حضور در محل اقدام به حل مشکل کردند.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب بیان کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

اصغری با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: آب شرب پایدار این روستا‌ها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تعرفه بزرگ‌ترین مشکل روانشناسان است/ لغو پروانه متخلفین از ۳ ماه تا ۵ سال
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت