Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@09:48:57 GMT

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۹۷۸

پیش‌بینی قیمت دلار در بازار امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار در بازار آزاد بالاخره محدوده ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان را رد کرد و روز پنجشنبه ۲۷ خرداد به ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسید. محدوده‌ای که از اواخر فروردین امسال دلار آن را تجربه نکرده بود. چهارشنبه هفته قبل نماینده روسیه در مذاکرات وین، دستیابی به توافق نهایی پیش از انتخابات ریا‌ست‌جمهوری ایران را بعید دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار وال‌استریت ژورنال هم احتمال داد که دور بعدی مذاکرات به اواسط تیر ماه موکول می‌شود. همین‌ها جرقه‌ای برای افزایش قیمت دلار در بازار آزاد بود. آخرین معاملات روز پنجشنبه با قیمت ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان صورت گرفت و هفته چهارم خرداد با افزایش ۴۰۰ تومانی دلار به پایان رسید. البته برخی از تحلیل‌گران این افزایش قیمت را جوسازی دلال‌ها قبل از انتخابات می‌دانند. در معاملات پشت‌خطی هم هنوز دل و جرات خرید‌های بزرگ دیده نمی‌شود و معامله‌گران، امروز را برای بررسی شرایط کنار گذاشته‌اند.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد ظهر روز چهارشنبه ۲۶ خرداد پس از صحبت‌های نماینده روسیه در مذاکرات وین گران شد. اولیانوف گفته بود این مذاکرات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ادامه خواهد داشت. دلار که معاملات ابتدایی روز چهارشنبه را با ۵۰ تومان کاهش آغاز کرده بود (۲۴ هزار و ۵۰ تومان)، ساعت هشت همان شب به ۲۴ هزار و ۲۳۰ تومان رسید و روز پنجشنبه با قیمت ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان به استقبال انتخابات رفت.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز پنجشنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییرات

۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان

۲۴ هزار و ۲۳۰ تومان

۲۲۰ تومان افزایش

 

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی روز پنجشنبه ۲۷ خرداد به ۲۳ هزار و ۶۲۷ تومان رسید. دلار ظرف روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در بازار آزاد ۳۵۰ تومان گران شد، اما در صرافی ملی رشد ۴۹ تومانی را تجربه کرد. یعنی آخرین قیمت‌گذاری بانک‌مرکزی از اختلاف ۸۲۰ تومانی دلار دولتی و آزاد حکایت داشته. رویه هفته‌های گذشته بانک‌مرکزی نزدیک نگه داشتن نرخ ارز در این دو بازار بوده و احتمالا با شروع معاملات امروز شاهد افزایش قیمت دلار در صرافی‌های زیرنظر بانک‌مرکزی باشیم.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز پنجشنبه

قیمت روز چهارشنبه

تغییرات

۲۳ هزار و ۶۲۷ تومان

۲۳ هزار و ۶۱۳ تومان

۱۴ تومان افزایش

 

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی، شب گذشته ۱۳۰ تومان کمتر از نرخ بازار آزاد، به ۲۴ هزار و ۳۲۰ تومان رسید. با وجود عبور کردن دلار آزاد از محدوده ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان، هنوز جهش قیمتی در معاملات عمده دیده نمی‌شود. باتجربه‌های بازار، دیروز توصیه‌ای به خرید‌های بزرگ نمی‌کردند و امروز را برای بررسی اوضاع کنار گذاشتند. با این اوصاف، احتمالا در شروع معاملات امروز خبری از نوسان دلار نباشد.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان

۲۴ هزار و ۲۸۰ تومان

۲۴ هزار و ۴۳۰ تومان

۱۵۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار صرافی ملی معاملات پشت خطی قیمت دلار در بازار آزاد قیمت دلار در صرافی معاملات پشت خطی روز چهارشنبه صرافی ملی روز پنجشنبه تومان رسید قیمت روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد