Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی ساعت ۱۹:۵۰ فردا یکشنبه مقابل پرسپولیس سوپرجام فوتبال کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه همچنان به دلیل اختلاف نظر با رسول خطیبی در تمرینات این تیم غایب هستند.

ستارگانی که پس از اتمام بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به دور بعدی این مسابقات تصمیم قطعی خود بر ترک تراکتور را گرفتند تا پس از جلسه با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در استانبول به استراحت در خارج از کشور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی که این روزها در کشور آمریکا به سر می‌برد همراه با دژاگه که در آلمان است نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده تا اینگونه به دوران حضور سه ساله خود در این تیم پایان دهند.

شجاعی و دژاگه برای دریافت مطالبات خود از باشگاه تراکتور تبریز هنوز اقدامی نکرده اند و این موضوع را می‌خواهند دوستانه با زنوزی مالک باشگاه حل کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران

تیم تراکتور در حالی در هفته ۲۴ لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت که دیروز پاکو خمز سرمربی تیم از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد. در حال حاضر محمد نصرتی مربی موقت تراکتورسازی تبریز تا پایان فصل خواهد بود.

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟