Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@09:02:17 GMT

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۱۴۸

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان اعلام شد

اعضای اصلی و علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان با اتمام شمارش آراء مشخص شد و این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، مهدی خراسانیان با ۹۵۸۹ رای، مجید نظری با ۸۸۰۵ رای، رضا صباغیان با۵۸۶۰  رای، علی همتی با ۵۶۶۳ رای، حسین گل‌هاشم با ۵۵۹۲ رای، عباس‌علی طالب‌بیدختی با ۵۱۰۲ رای و حسین موسوی‌دلازیانی با ۴۸۸۲ رای  هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر سمنان در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منصور صبیری با ۴۸۵۶ رای، محمدجواد حافظی با ۴۷۵۹ رای، رضا ابوالخیریان با ۴۵۱۱ رای، جواد عالمی با ۴۰۵۵ رای و عباس آلبویه با ۴۰۵۴ رای به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان معرفی شدند.

 

در شهر سمنان64 نفر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بودند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان شورای اسلامی شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری پیش ازظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی اظهار کرد: شعار سال که مقام معظم رهبری آن را باعنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند یک فرمان راهبردی برای مسئولان می‌باشد.

استاندار قم بیان کرد: برنامه کاری مدیران استان سال‌جاری باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود و مشکلات مردم با اهتمام بیشتری پیگیری خواهد شد.

آقامیری ابراز کرد: حضور پرشور مردم شهر قم در راهپیمایی‌ها، مناسک‌های ملی، صحنه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در پی آن کسب رتبه نخست کشور در نرخ مشارکت کشوری مایه مباهات ماست.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اقدمات موثری برای بهبود معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان انجام شد، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در خردادماه ۱۴۰۴ از مناسبت‌هایی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

آقامیری خاطرنشان کرد: نرخ مشارکت مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۱۴۰۴ بایستی به حداکثر برسد و جزء ۳ استان برتر در کشور باشیم.

کد خبر 6062184

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • مدیران قانون را برای حل مشکلات مردم منعطف کنند