Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای ۹۸ هزار و ۱۳۵ نفر به ویروس کرونا در کشور برزیل, شمار مبتلایان این کشور به ۱۷ میلیون و ۸۰۲ هزار نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 178 میلیون و 602 هزار و 64 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 3 میلیون و 866 هزار و 932 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 163 میلیون و 123 هزار و 80 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.   کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 15 هزار و 677 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 34 میلیون و 393 هزار و 269 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 616 هزار و 920 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.   کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 60 هزار و 753 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 29 میلیون و 823 هزار و 546 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون 385 هزار و 167 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.   کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 98 هزار و 135 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 17 میلیون و 802 هزار و 176 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون 498 هزار و 621 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.   کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با 5 میلیون و 752 هزار و 872, 5 میلیون و 359 هزار و 728, 5 میلیون و 281 هزار و 309, 4 میلیون و 610 هزار و 893 و 4 میلیون و 250 هزار و 902 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.   همچنین کشورهای آرژانتین با 4 میلیون و 242 هزار و 763 مبتلا و کلمبیا نیز با 3 میلیون و 888 هزار و 614 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.   از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با 28 میلیون و 678 هزار و 390, 28 میلیون و 675 هزار و 929 و 16 میلیون و 136 هزار و 968 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.   جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:           انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته اظهار کرد: از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ سامانه ثبت حوادث ۶۴۷ مورد حادثه ویژه را ثبت کرده که نسبت به هفته قبل از آن کاهش ۱۵ درصدی داشته است؛ طی این مدت ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی و ۳۸۱ مورد از آن‌ها حادثه ویژه‌ غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۴۶۸ نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و ۱۶۸ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در هفته گذشته در حوادث ترافیکی و تصادفات ۱۵۹۴ نفر در کشور مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۱۳۳۴ نفر به بیمارستان‌ها اعزام و ۲۰۹ نفر در محل حادثه درمان شده‌اند و ۵۱ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند. بیشترین حوادث ویژه ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و فارس ثبت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته ۳۸۱ مورد حادثه ویژه غیر ترافیکی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۸۷۴ نفر شده است از این تعداد ۵۰۹ نفر به بیمارستان‌ها اعزام، ۴۱۹ نفر در محل درمان و ۱۱۷ نفر فوت شده‌اند. مهمترین حوادث ویژه غیر ترافیکی شامل ریزش کوه در جاده چالوس، مسمومیت با قارچ در شیراز، نشت گاز در شیراز، سیل در خراسان جنوبی، مسمومیت با مونوکسید کربن در تبریز، انفجار انبار دخانیات و فندک در قزوین، مسمومیت غذایی در مشهد و انفجار بر اثر نشت گاز در سمنان بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894987

دیگر خبرها

  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • جهان در ۴۸ ساعت گذشته بر تنش‌ها در خاورمیانه متمرکز شده است
  • دبیرکل سازمان ملل: جهان در ۴۸ ساعت گذشته بر تنش‌ها در خاورمیانه متمرکز شده است
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • سالانه ۱۲ هزار نفر قربانی در جهان/ از «شاگاس» چه می‌دانیم؟