Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:48:35 GMT

مشخص شدن نفرات راه‌یافته به پارلمان شهری خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۱۷۱

مشخص شدن نفرات راه‌یافته به پارلمان شهری خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد از مشخص شدن نفرات برتر انتخابات شورای اسلامی این شهری خبر داد.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ۲۸ خرداد ماه یکبار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم بودیم و چندین بار ساعت رای‌گیری تمدید شد.

وی ادامه داد: با اینکه فرآیند انتخابات تا بامداد ادامه داشت اما در شهرها و روستاها نتایج نهایی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی افزود: در شهر مرکز استان، کرم نعمتی با ۸ هزار و ۶۸۰ رای، حجت‌اله احمدی‌پور ۸ هزار و ۵۱۷ رای، حمیدرضا صفریان ۸ هزار و ۳۷۸ رای، مجید دریکوند ۷ هزار و ۸۷۹ رای، یونس امرایی ۷ هزار و ۲۵۱ رای، رضا بیرانوند(کد انتخاباتی ۱۸۷) با ۶ هزار و ۶۷۵ رای، عباس قلاوندی ۶ هزار و ۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵ هزار و ۸۵۴ رای و هادی زینی‌وند مقدم با ۵ هزار و ۴۱۰ به عنوان ۹ نفر برگزیده برای عضویت در شورای اسلامی شهر خرم‌آباد انتخاب شدند.

فرماندار خرم‌آباد اعضای علی‌البدل را هم سجاد کاظمی، صادق جوازی، شاهین بیرانوند، حمیدرضا پیله‌رام و رضا بیرانوند (با کد انتخاباتی ۱۸۶) عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم، تأکید کرد: بار دیگر شاهد حضور حداکثری در شعب اخذ رای بودیم و طبق معمول حماسه‌ای خلق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای

به گزارش قدس آنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس گزارش ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • دلیل خط خوردن شهاب زاهدی مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای