Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اخذ رای در ۳۹ شعبه در شهر داراب به پایان رسید و اعضای اصلی شورای این شهر ۷ نفر و اعضای علی البدل ۵ نفر می‌باشند.

اسامی منتخبین اصلی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر داراب به این شرح از سوی فرمانداری ویژه این شهرستان اعلام شده است:

رمضان بی ریا با تعداد رأی ۸۵۳۸، عیسی توکلی با ۷۳۰۶ رأی، بهرام بهادری مزیدی با ۵۸۸۷ رأی، ابوالحسن سعادت با ۵۵۹۶ رأی، علی خوشحال با ۵۵۴۰ رأی، حسنعلی خادمی با ۴۰۹۱ رأی، امیدکاظمی با تعداد رأی ۲۳۱۶ به عنوان صاحبان اصلی کرسی‌های شورایی شهر داراب و سلمان شفیعی مادوانی با ۲۲۴۸ رأی، عبداله زاغی دولت آبادی با ۱۷۴۳ رأی، سلیمان محمودی با ۱۶۳۰ رأی و بهرام افروزه با ۱۳۰۲ رأی به عنوان اعضای علل البدل شورای شهر داراب معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در اقلید، اعضای جدید شورای این شهر معرفی شدند.

طبق منابع رسمی از ستاد انتخابات شهرستان اقلید، لیلا خیراندیش با سه هزار و ۲۲۸ رأی، کاووس درویشی با سه هزار و ۹۳ رأی، احمد حسن بیگی با دو هزار و ۷۷۶ رأی، جواد اسفندی با دو هزار ۵۹۹ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورای شهر راه یافتند.

همچنین سیدمحسن میرقادری با دو هزار و ۶۰ رأی و سید حسن افضلی با هزار و ۸۹۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل پارلمان محلی شهر اقلید معرفی شدند.

نتایج نهایی انتخابات در شورای شهر لامرد نیز از سوی فرمانداری به این شرح اعلام شده است: عبدالله حیدری پور، مصطفی عباسی، سلیمان آزاد، خلیل بهادر و خانم لیلا منصوری پنج نفر اصلی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد هستند.

گفتنی است، میزان مشارکت مردم شهرستان لامرد در انتخابات ۷۳ درصد بوده است.

طی اعلام منابع رسمی در حاجی‌آباد(مرکز زرین‌دشت) نیز حمیدرضا نعمتی با ۲۸۹۶ رأی، علیرضا صارمی با ۲۶۰۷ رأی، علی صفری با ۲۲۳۶ رأی، مهندس سجاد باقری با ۲۲۱۷ رأی، مرتضی مریخ با ۲۱۹۲ رأی به عنوان اعضای اصلی وارد شورا شدند.

همچنین مجتبی بارانی با ۲۰۱۶ رأی و جواد جوکار با ۱۸۵۲ رأی اعضای علی البدل شورای شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت هستند.

بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان کوار منتخبان شورای شهر کوار مشخص شدند.

 نعمت الله کاظمی با ۳۷۴۶ رأی، جبارع لیدادی با ۱۴۳۴ حامد حسینی با ۳۲۲۱ رأی، سعید منوچهری با ۳۱۰۰ وحید جلیلی با ۲۹۲۳ رأی، جلیل عبدی با ۲۸۶۸ رأی، تیمور رحمانی ۲۴۴۶ رأی کرامت چراغی با ۱۴۸۲، مسعود داوری با ۱۱۸۷ و زهرا طاهری با ۹۱۷ رأی منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر کوار در استان فارس هستند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر رای گیری اعلام منتخبان شهرستانهای فارس رأی به عنوان اعضای ششمین دوره شورای شهر شهر داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سردار حمید دامغانی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن، بر هم افزایی و همدلی دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و اعضای شورا در تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

وی افزود: مجموعه سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، با پیروی از وصایای شهدا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی را برای خدمت رسانی بهتر به مردم و اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم همراهی می‌کنند.

در ادامه ، شهردار و اعضای شورای شهر رشت در راستای تحقق شعار سال و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم و توسعه شهر مباحثی را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • اعلام اسامی برندگان روز شانزدهم مسابقه«زندگی با آیه‌ها»در کردستان
  • اعلام اسامی برندگان روز پانزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها در کردستان
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعلام اسامی برندگان روز چهاردهم مسابقه زندگی با آیه ها در کردستان
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو