Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@14:22:09 GMT

تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می‌بیند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۳۸۴

تیم ملی والیبال ایران رنگ برد را می‌بیند؟

فرارو: تیم ملی والیبال ایران باید از روز دوشنبه در هفته پنجم و نهایی لیگ ملت‌های والیبال به میدان برود. ایران در این هفته هم مشابه ۴ هفته قبلی با سه تیم دیدار خواهد کرد. تفاوت این هفته با هفته‌های قبلی، اما در این است که هر سه رقیب قدرتمند هستند و در جدول وضعیت بهترین در مقایسه با شاگردان ولادیمیر آلکنو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، با توجه به قدرت رقبای پیش رو، حال این سوال پیش می‌آید که آیا تیم ملی والیبال ایران شانسی برای بردن یک بازی دیگر در لیگ ملت‌های والیبال دارد؟ اگرچه در دنیای ورزش پیش بینی امری دشوار و تقریبا محال به نظر می‌رسد، ولی با این حال و با توجه به روندی که تیم ملی ایران در دیدار‌های اخیر داشته، می‌توان به این سوال پاسخ منفی داد.

تیم ملی والیبال در ۵ بازی اخیری که برگزار کرده ۵ شکست متحمل شده و عجیب آنکه به تیم ته جدولی استرالیا هم «نه» نگفته است. ایران فعلا از ۱۲ بازی ۵ برد و ۷ شکست دارد و حالا ۳ بازی دیگر تا پایان رقابت‌های این دوره از لیگ ملت‌های والیبال دارد.

به گزارش فرارو، در این هفته ایران باید به ترتیب در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به مصاف تیم‌های فرانسه، لهستان و آرژانتین برود. اگر اتفاق غیره منتظره‌ای رخ ندهد شاید فقط بتوان شانس پیروزی برابر آرژانتین را برای تیم ملی متصور شد. فرانسه اولین حریف ایران در این هفته با ۸ برد و ۴ شکست در رده پنجم ایستاده است و لهستان هم با ۱۰ برد و ۲ شکست در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

آرژانتین تنها تیمی است که تقریبا قدرتش تا به اینجا شبیه به ایران بوده است؛ آن‌ها البته با ۶ برد و ۶ شکست وضعیت بهتری در مقایسه با تیم ملی والیبال ایران دارند و فعلا در رده هشتم ایستاده اند. با این حساب، اگر قرار باشد ایران شبیه به هفته چهارم لیگ ملت‌ها برابر رقبایش ظاهر شود، بعید است رنگ برد دیگری را ببیند و با این احتساب جایگاهش در جدول رده بندی ممکن است بدتر هم شود.

جدول رده بندی لیگ ملت‌های والیبال تا پایان هفته چهارم

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند
  • گاردین: ایران و اسرائیل جعبه پاندورا را باز کردند / بدون حل مناقشه ایران و اسرائیل، منطقه روی آرامش نمی بیند/ بازدارندگی اسرائیل آسیب جدی دید/ اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است