Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست وزیر هلند در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد از شنبه آینده استفاده اجباری از ماسک در فضای باز در کشور لغو می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از فرانسه و اسپانیا، هلند نیز روز جمعه اعلام کرد به زودی استفاده اجباری از ماسک در فضای باز در این کشور لغو می‌شود.
مارک روته، نخست وزیر هلند در کنفرانسی مطبوعاتی گفت از شنبه آینده (26 ژوئن) برخی محدودیت‌ها که برای مهار شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود، لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محدودیت‌های تجمعات به شرط آنکه خود مردم فاصله حداقل یک و‌نیم متری را حفظ کنند، لغو می‌شود.
وی افزود: «می‌توانیم در انتظار تابستان بسیار خوبی باشیم، اما باید محتاط باشیم. مشخص نیست برای پاییز چه پیش آید. ممکن است گونه جدیدی از ویروس کرونا از پشت به ما خنجر بزند.»
با پیشرفت واکسیناسیون در هلند، طی چند هفته اخیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به پایین‌ترین سطح در 9 ماه گذشته رسیده است. دولت هلند این ماه اجازه داد کافه‌ها و رستوران‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.
از آغاز همه گیری در این کشور 17 میلیون و 500 هزار نفری، حدود یک میلیون و 700 هزار مورد ابتلا به کووید-19 و بیش از 27 هزار مورد مرگ ناشی از این بیماری به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هلند ماسک لغو می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از رویترز، در این بیانیه آمده است: ما امنیت سفارت خود در تهران را همچنان به دقت زیر نظر داریم و احتمال تعطیلی دوباره این نمایندگی در آینده نزدیک وجود دارد.

از سوی دیگر دولت هلند روز گذشته (یکشنبه) نیز به اتباع خود هشدار داده بود که به دلیل وضعیت امنیتی نامعلوم رژیم صهیونیستی از سفر به اراضی اشغالی خودداری کنند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز، اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند