Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:38:35 GMT

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۵۳۹

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان اعلام شد

سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان سمنان گفت: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان با اتمام شمارش آراء مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

به گزارش مشرق، نادر فخری روز شنبه به ایرنا افزود: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر سمنان در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد به ترتیب مهدی خراسانیان با ۹۵۸۹ رای، مجید نظری با ۸۸۰۵ رای، رضا صباغیان با۵۸۶۰  رای، علی همتی با ۵۶۶۳ رای، حسین گل‌هاشم با ۵۵۹۲ رای، عباس‌علی طالب‌بیدختی با ۵۱۰۲ رای و حسین موسوی‌دلازیانی با ۴۸۸۲ رای بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان بیان کرد: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان معرفی شدند که به ترتیب منصور صبیری با ۴۸۵۶ رای، محمدجواد حافظی با ۴۷۵۹ رای، رضا ابوالخیریان با ۴۵۱۱ رای، جواد عالمی با ۴۰۵۵ رای و عباس آلبویه با ۴۰۵۴ رای را شامل می شوند.

فرماندار سمنان افزود: مردم شهرستان در انتخابات بیست و هشتم خرداد حماسه آفریدند و با حضور باشکوه خود به تمام دسیسه ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده دادند.

۶۴ نفر در شهر سمنان نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بودند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود داشت که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن بودند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شد که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 سمنان انتخابات شمارش آرا نتایج شمارش آرا شورای اسلامی شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است

هفته نامه نیوزویک نوشت: سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که هم چنین به عنوان مشاور امنیت ملی بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکاخدمت کرده، در گفت‌وگوی تلفنی با این رسانه دیدگاه خود را درباره مسیر احتمالی پایان جنگ اوکراین مطرح کرد.

وی پیش بینی کرد که نیرو‌های روسیه در ماه‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که احتمالا صحنه رقابت بین دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن رئیس جمهور دموکرات آمریکا خواهد بود، به جنگ ادامه دهند.

این سیاستمدار آمریکایی در این گفتگو هر گونه تهدید روسیه برای استفاده از سلاح‌های هسته‌ای را «بلوف» خواند و گفت بعید می‌دانم در این مقطع، استفاده روسیه از سلاح‌های هسته‌ای جدی باشد.

بولتون خطر واقعی را فقدان مهمات کافی در اوکراین و بن بست در این جنگ توصیف و اذعان کرد که اکنون نیرو‌های روسیه پیشرفت بیشتری داشته اند و این امر در مذاکرات، پوتین را در موضعی قوی قرار می‌دهد.

این مقام آمریکایی گفت: پوتین ممکن است منتظر نتایج انتخابات نوامبر و شخص پیروز در انتخابات بماند. اگر ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان پیروز این انتخابات شود، از آنجایی که فکر می‌کنم پوتین بر این باور است که می‌تواند معامله بهتری با او داشته باشد، ممکن است خواستار آتش بس شود.

وی مدعی شد که اوکراینی‌ها کار برجسته‌ای را در غرق کردن کشتی‌های روسی در دریای سیاه انجام داده اند و این نشان داد که توان دفاع دریایی روسیه ضعیف است، اما آزمون واقعی در جبهه زمینی جنگ است. در این جبهه اوکراین بیشتر در موضع دفاعی قرار داشته است.

بولتون در پاسخ به این پرسش که آیا پایان جنگ را در آینده نزدیک می‌بیند یا خیر، گفت امیدوار نیست آتش بس قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برقرار شود.

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا درباره کمک بیشتر واشنگتن به اوکراین و مشارکت این کشور در این جنگ از اعضای کنگره خواست به عنوان اولین گام، بسته کمک به اوکراین را هر چه سریع‌تر امضا کنند.

این مقام آمریکایی با این حال گفت بعید می‌داند که موضوع کمک به اوکراین در صورت پیروزی بایدن یا ترامپ در انتخابات نوامبر تغییر کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است