Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: با اجرای پروژه سایت جدید تلفن همراه که هزینه آن از محل طرح خدمات عمومی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تامین شده است، پوشش شبکه موبایل سه روستای درب رز، مرزانک و کمال آباد از توابع دهستان کذاب شهرستان اشکذر تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور مجوز‌های اخذ شده، از سال گذشته عملیات اجرایی ایجاد ۱۳ سایت جدید تلفن همراه در روستا‌های فاقد پوشش موبایل استان آغاز که از این تعداد تاکنون پنج سایت راه اندازی و هشت سایت نیز با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در حال اجرا است و در آینده نزدیک این سایت‌ها نیز احداث و ساکنین روستا‌های تحت پوشش از ارتباط باکیفیت و پایدار تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

پاکدل تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ مورد بازدید مستمر حضوری از روستا‌های استان در کنار نظارت‌های سیستمی از سال گذشته صورت گرفته که با انجام این بازدید‌ها و پیگیری ها، وضعیت پوشش ارتباطی روستا‌های استان ارتقا یافته و استان یزد در کیفیت ارتباط و سرویس دهی روستاها، از استان‌های برتر کشور است.

او تکمیل پوشش و توسعه ارتباطات روستایی را از اولویت‌های وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال و تحقق عدالت اجتماعی از مسیر عدالت ارتباطی دانست و از تلاش‌های ارزشمند و صادقانه مدیر مخابرات منطقه یزد، فرماندار، بخشدار و مسئولین محلی خصوصاً نماینده مردم شریف شهرستان اشکذر در مجلس شورای اسلامی که نقش بسزایی در تسریع اجرای این پروژه‌ها داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت