Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:26:21 GMT

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۵۸۲

چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟

انجمن های علمی مدیریت دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، علامه‌طباطبایی، خوارزمی و اصفهان و انجمن های علمی مهندسی کامپیوتر یزد و اهواز وبینار «چگونه مدیر محصول موفقی شویم؟» را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این روزها "مدیران محصول" چه در استارتاپ ها و چه در سازمان‌های بزرگی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند، نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و تلاش می‌کنند تا بهره گیری از مهارت های مختلف و با شناخت نیاز بازار و راهبری تیم، نیاز مشتریان را با بهترین تجربه کاربری پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک مدیرمحصول خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چه دانش تجربه و مهارتی لازم است داشته باشد تا بتواند به درستی نقش خود را ایفا کند؟

"یک روز کاری مدیر محصول"، "اSoft/Hard Skil های مدیر محصول"، "نحوه تعامل و مذاکره مدیر محصول"، "دید تجاری و داده محوری مدیر محصول" و "اولویت‌بندی و مدیریت زمان مدیر محصول" از جمله مباحث و سرفصل‌هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می‌شود.

این برنامه با ارائه ندا گلشن و ابوالفضل جعفرزاده پور روز چهارشنبه دوم تیر از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام در این وبینار به لینک https://evnd.co/hHDls مراجعه کنند.

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیر محصول مدیر محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرویز مظلومی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خوبی‌های خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس این است که دیگر حداقل در آسیا حذف نمی‌شویم. این تیم‌ها جاهایی رفتند که به آینده آنها امیدوار هستیم. از امروز به بعد این دو تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!