Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه که اقتدار و بزرگی است، توسط مردم خلق می‌شود، امروز موشک ما آرای مردم است. سردار  امیرعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: امروز هر چه اقتدار و بزرگی است، توسط مردم خلق می‌شود و حال رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده هوافضای سپاه در پاسخ به این سؤال که قدرت موشکی ایران چه پیامی به استکبار جهانی دارد؟، اظهار داشت: موشک امروز ما آرای مردم است.     سردار حاجی‌زاده روز جمعه ۲۸ خرداد نیز، در جریان حضور در مسجد ابوذر تهران و پس از انداختن رأی خود  به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: امروز روز تعیین سرنوشت حداقل برای چهار سال است و اینکه همه دشمنان یکپارچه مخالف حضور مردم هستند نشان‌دهنده اهمیت و مهم بودن این حضور است.

وی افزود: امروز میدان ملت ایران میدان حضور در پای صندوق‌های رأی است ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم همه مردم ایران بودند، اما حاج قاسم مرد میدان بود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: امروز تک ملت ایران باید با انتخاب افراد اصلاح در این انتخابات حضور پیدا کنند.

حاجی‌زاده اظهار داشت: ملت ایران از رئیس‌جمهور آینده انتظار تحول دارند و خواستار برون‌رفت از این مشکلات و معضلات هستند همه آن‌هایی که به رئیس‌جمهور فعلی رأی دادند و یا ندادند به وضع موجود معترض‌اند و واقعاً استعداد‌هایی که در این کشور هست، بهتر از این استفاده نکردند و نگاه به خارج بود و مشکلات امروز به خاطر انتخاب بعد ما بوده است و باید بیایند و درستش کنند.   بیشتربخوانید: معاون هماهنگ‌کننده آجا: مأموریت ناو مین شکار «شاهین» پاک‌سازی دریاهای تحت حاکمیت ایران از مین‌هاست فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش: امنیت کشور پایدار است ۲ وزیر، ۲ رئیس ستاد و ۲ فرمانده نیرو؛ شهدای ارتش در دفاع مقدس فرمانده کل ارتش: مرزهای کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله حاجی زاده سپاه انتخابات1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه انتخابات1400 حاجی زاده ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت ده‌ها فروند موشک به اهداف معین در سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُون

ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی!

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار، طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول الله(ص)" با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزئیات این عملیات که با مصوبه‌ی شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به‌زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • همکاری هوافضای سپاه و ارتش در عملیات موشکی علیه اسرائیل به روایت یک مقام نظامی
  • موشک‌های ایران چگونه به رژیم صهیونیستی رسید؟
  • لایه‌های پر حفره
  • «من‌ و سردار، شما همه‌»؛ پویشی برای قدردانی از سردار حاجی زاده
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس
  • حرکت رونالدینیویی سپاه ؛ همه منتظر موشک‌های سردار حاجی‌زاده بودند اما...
  • کدام فرماندهان بلندپایه نظامی در اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل حضور داشتند؟ /سردار سلامی فرمان حمله را صادر کرد
  • اصابت ده‌ها فروند موشک به اهداف معین در سرزمین‌های اشغالی