Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای درباره دیدار روز جمعه جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در حاشیه مجمع دیپلماتیک آنتالیا تصریح کرد که دو طرف در این دیدار درباره روند مذاکرات درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رایزنی و بر تعهد کامل خود به ادامه مذاکرات وین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر گزارش وب سایت اتحادیه اروپا، در ادامه این بیانیه آمده است: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به عنوان هماهنگ‌کننده اجرای برجام از پیشرفت‌های به دست آمده طی هفته‌های گذشته درخصوص بازگشت آمریکا به برجام و چگونگی تضمین اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمام طرف‌ها استقبال کرده است.

همچنین در این بیانیه آمده است: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر اهمیت استفاده از این فرصت سیاسی تاکید کرد و از همه طرف‌ها خواست تا برای رسیدن به توافقی که در راستای منافع همگان خواهد بود از خود انعطاف‌پذیری نشان دهند.

آنطور که در این بیانیه آمده است، بورل همچنین باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران خواستار ادامه تعهد جمهوری اسلامی به برجام شده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است که جوزپ بورل و محمدجواد ظریف درباره وضعیت افغانستان در شرایط خروج نیرو‌های بین المللی از این کشور و مشارکت و تعهد جامعه بین الملل به برقراری صلح در منطقه رایزنی کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وین مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بورل بیانیه آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گوگل در بیانیه ای اعلام کرد تعدادی از کارمندان معترض وارد برخی دفاتر این شرکت شدند و کار را مختل کردند. در متن بیانیه آمده است: این افراد به طور فیزیکی فعالیت کارمندان دیگر را مختل کردند و اجازه ندادند آنها به واحد های ما دسترسی یابند. این امر نقض واضح سیاست های ما و رفتاری کاملا غیرقابل قبول است.

این شرکت آمریکایی در آخر اشاره کرده بود تحقیقات جداگانه به اخراج ۲۸ کارمند منجر شد. گوگل اعلام کرد همچنان به تحقیق ادامه می دهد و اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

کارمندان گوگل که عضو کمپین «نه به فناوری برای آپارتاید» هستند، در بیانیه ای که در پلتفرم مدیوم منتشر شده، اعلام کردند چنین اقدامی انتقام جویانه است و برخی کارمندان که به طور مستقیم در اعتراضات روز سه شنبه در دفاتر گوگل شرکت نکرده بودند، جزو کارمندان اخراجی هستند. در بخشی از بیانیه آنها آمده است: کارمندان گوگل حق اعتراض مسالمت آمیز درباره شرایط و وضعیت کار را دارند.

معترضان اعلام کرده اند پروژه Nimbus از توسعه ابزارهای نظامی توسط رژیم صهیونیستی پشتیبانی می کند.طبق این قرارداد ۱.۲ میلیارد دلاری که در ۲۰۲۱میلادی بسته شده، گوگل و آمازون سرویس های ابر رایانشی را برای رژیم صهیونیستی فراهم می کنند.

اعتراضات کارمندان گوگل پدیده ای جدید نیست. در سال ۲۰۱۸ میلادی کارمندان این شرکت موفق شدند گوگل را وادار کنند قراردادی با ارتش آمریکا به نام پروژه میون لغو کند.

کد خبر 6082194

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی ایران اعمال می‌کند
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست