Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۵۸ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور رسیدگی به مطالبات مردم ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۵۸ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار که معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشت ، پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، علاوه بر دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی تمام ایام هفته ، در یک روز نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هر یک از رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قضایی دادگستری مراجعین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری صبح دوشنبه در چهارمین جلسه دیدار مردمی اظهار کرد: چهارمین دیدار مردمی امسال است که در امتداد برگزاری ۴۸ نشست در سال گذشته، راهبرد نشست بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره با مردم را دنبال می‌کند.

فرماندار مشهد گفت: البته به موازات شکل‌های دیگر ارتباط مردمی، در قالب این دیدارها تلاش داریم تا نفع دوطرفه به مردم و دستگاه‌های اجرایی برسانیم؛ زیرا بسیاری از این مطالبات، مدت‌هاست که در گیرودار مکاتبات اداری و بروکراسی سختگیرانه برخی دستگاه‌هاست و با رسیدگی مستقیم به آن‌ها، هم باری از دوش نهاد مربوطه برداشته می‌شود و هم کار مردم به سرانجام می‌رسد.

وی گفت: در وعده دیدار امروز به درخواست ۱۳۶ نفر رسیدگی شد تا این افراد به شمار بیش از ۸ هزار نفر مراجعه‌کننده در سال ۱۴۰۲ افزوده شوند.

داوری افزود: به‌طورکلی حدود ۲۰ درصد از مطالبات در حوزه مسائل حمایتی، ۲۰ درصد در عرصه تسهیلات، ۳۰ درصد مربوط به بخش اشتغال و مابقی مطالبات در عرصه ساخت‌وساز است.

کد خبر 6085610

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد