Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@05:25:00 GMT

نشست بعدی کمیسیون برجام چه زمانی برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۶۳۵

نشست بعدی کمیسیون برجام چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش جماران؛ خبرنگار یک روزنامه آمریکایی خبر داد که متوجه شده نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام اوایل ماه جولای (اواسط تیرماه) برگزار خواهد شد.

خبرنگار وال‌استریت ژورنال گزارش داد که ششمین دور گفت‌وگوهای کمیسیون مشترک برجام طی دو روز آینده به پایان می‌رسد.

وی در ادامه گفت که فهمیده نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام اوایل ماه جولای (اواسط تیرماه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار وال‌استریت ژورنال به نقل از منابعی گفت در حالی که گفت‌وگوها سخت بوده، به آهستگی به پیش می‌رود و شکاف‌ها در حال کاهش یافتن هستند.

وی سپس ابراز امیدواری کرد که روز 15 جولای (24 تیرماه، ششمین سالگرد برجام) پایان این گفت‌وگوها باشد.

«سید عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران روز شنبه ۲۲ خرداد ماه بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در اظهاراتی بیان کرد: ما به دنبال دستیابی به یک توافق مطلوب و خوب برای جمهوری اسلامی ایران هستیم و در این مسیر نه عجله می‌کنیم و نه وقت را تلف می‌کنیم. هر چه زودتر برسیم، البته بهتر است، مهم این است که در این توافق آن اصولی که ایران بخواهد رعایت شده باشد و شاخص‌هایی که بخواهیم به آن رسیده باشیم.

این دیپلمات ارشد ایرانی با بیان این‌که وقایع زمانی در این رابطه هیچ ارتباطی با مذاکرات ما ندارد، گفت:‌ مذاکرات ما موکول به انتخابات نیست، قبلش و بعدش. برای ما آن‌چه ملاک است این است که در مسیر تحقق خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم. 

عراقچی همچنین گفت: به شخصه فکر نمی‌کنم ظرف هفته جاری بتوانیم به جمع بندی نهایی برسیم.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 برجام کمیسیون مشترک برجام کمیسیون برجام سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «فلسفه دانشگاهی و مسایل ایران امروز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست از سلسله نشست‌های «علوم انسانی و مسائل جامعه ایرانی» به همت مؤسسه حامی علوم انسانی، فرهنگسرای اندیشه و خانه اندیشه ورزان برگزار می‌شود.

عنوان این نشست «فلسفه دانشگاهی و مسائل ایران امروز» است و سخنرانان جلسه هم بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه دانشگاه آزاد و سید حسن حسینی استاد فلسفه علم دانشگاه شریف هستند.

همچنین دبیری جلسه هم به عهده مالک شجاعی جشوقانی است.

نشست «فلسفه دانشگاهی و مسائل ایران امروز» روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 6082666 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • نشست «فلسفه دانشگاهی و مسایل ایران امروز» برگزار می‌شود
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان تشکیل می‌شود
  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان