Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:51:25 GMT

اعضای شورای شهر گچساران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۶۴۵

اعضای شورای شهر گچساران مشخص شدند

علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مردم شهرستان گچساران با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات خود در جمهوری اسلامی ایران ثبت کردند.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور در روز ۲۸ خردادماه در گچساران انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندارگچساران تصریح کرد:  اسامی منتخبین شورای شهر دوگنبدان که با رای مردم  مشخص شدند.

اتابک عنوان کرد:  اعضای اصلی شورای شهر دوگنبدان ۷ نفر و اعضای علی البدل نیز ۵ نفر هستند.

وی گفت : اعضای اصلی اعم از حبیب الله عالی مقدم با 8962 رای، محمد علی مرادی مفرد 7877، غلامرضا شکوهی پور 7568، علی محمد آقایی6464، محمدعلی کرمی فرد نارگ موسی5982، ایمان علی پور5981، سید محمد طاهری 5858، می‌باشند.

وی گفت:  اعضای علی البدل شورای شهر دوگنبدان اعم از
کیانوش بلوطی5765، سعید رحمانی اصل4801، رسول شعبانی 4735، احمد روانبخش4655، محمد قاسم رسته4588  هستند.

فرماندار گچساران ادامه داد: جا دارد از حضور با شکوه مردم گچساران در انتخابات تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر جمهوری اسلامی ایران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به عقب افتادن مجمع این فدراسیون، گفت: فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ مجمع مشخص شده و احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات ریاست فدراسیون انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی سلطان‌پور در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اظهار کرد: هنوز زمان انتخابات از طرف وزارت ورزش مشخص نشده اما فکر می‌کنم هفته آینده تاریخ را مشخص کنند. احتمالاً تا آخر خرداد انتخابات فدراسیون انجام و تکلیف ما نیز مانند بقیه فدراسیون‌های ورزشی مشخص شود.

وی افزود: قبل از برگزاری انتخابات باید جلسه هیئت رئیسه را نیز برگزار کنیم تا وضعیت کاندیداهای ثبت‌نام شده مشخص شود. از آن‌جایی که انتخابات فدراسیون ما مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده و مجمع انتخاباتی در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، باید بررسی‌های لازم انجام شود که نیاز به ثبت‌نام مجدد وجود دارد یا خیر.

سرپرست فدراسیون بیلیارد با اشاره به عناوین کسب شده، گفت: در سال جاری قهرمانی و مدال برنز آسیا توسط علی قره‌گوزلو و امیر سرخوش کسب شد و این مسئله نشان می‌دهد که کار را رها نکردیم. مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی آسیا (ریاض) در بخش بانوان در اردیبهشت و بخش آقایان در مرداد برگزار می‌شود که اعزام ورزشکاران برنامه‌ریزی شده است. مسابقات قهرمانی غرب آسیا را نیز پیش‌رو داریم که معمولاً ورزشکاری اعزام نمی‌کردیم اما امسال به خاطر کسب تجربه بازیکنانی که کمتر در میادین بین المللی بودند، اعزام خواهند شد. در رشته بولینگ هم شهریور مسابقات قهرمانی آسیا در شهر بانکوک برگزار می‌شود که در آن شرکت می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات آسیایی رشته‌های داخل سالن در تایلند بعد از چند سال دوباره برگزار می‌شود که کاروان ایران به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد. چندین رشته ورزشی در این مسابقات حضور دارند و ما نیز سهمیه حضور را دریافت کرده‌ایم تا در بهش آقایان و بانوان به رقابت بپردازیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 745663

دیگر خبرها

  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود