Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:56:47 GMT

النصر قبل از دیدار با تراکتور به دنبال جذب مدافع

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۷۳۵

النصر قبل از دیدار با تراکتور به دنبال جذب مدافع

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «kingfut» مصر خبر داد باشگاه النصر عربستان برای جذب محمود الونش مدافع تیم ملی مصر و عضو باشگاه الزمالک وارد عمل شده است.

باشگاه سعودی پیشنهادی رسمی به الزمالک داده است. الونش در دو سال گذشته عملکرد درخشانی برای الزمالک داشته و یکی از بهترین های مدافعان لیگ مصر به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الونش در سال 2016 به الزمالک آمد. او در این مدت 5 ساله برای تیم مصری 161 بازی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

النصر قبل از دیدار با تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می خواهد یک مدافع را جایگزین مایکون برزیلی کند که ماه گذشته قراردادش را تمدید نکرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتور النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع شمس آذر فصل را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، امیر شبانی مدافع تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار مقابل فولادخوزستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد و در دقیقه ۵۷ این دیدار از زمین بازی خارج شد.

حالا بعد از نتیجه MRI مشخص شد این مدافع دچار پارگی رباط صلیبی از ناحیه زانو شده و حداقل ۶ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود و به این ترتیب ادامه فصل لیگ برتر را از دست می‌دهد.

شمس‌آذر موفق شد در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر فولادخوزستان را مغلوب کند و در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد