Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی گفت: شمارش آرای انتخابات شورا‌ها در ۵۰ درصد شهر‌های کشور پایان یافته و اسامی نهایی مشخص شده است. حسین محمد صالحی دارانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: نخست باید از ملت بزرگ ایران تقدیر و تشکر کنیم که با حضور پر شور خود در انتخابات دشمنان و بیگانگان را تحقیر کردند و نشان دادند همواره پای نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستادند و هر گز پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی در حوزه انتخابیه خودمان فریدن و چادگان، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت به ویژه در برخی شهرستان‌ها شاهد حضور ۸۰ درصدی مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ بودیم، تصریح کرد: جای امیدواری و دلگرمی است که دولت و مجلس با تلاش بیشتر برای کار و خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران بکوشند.
صالحی دارانی با اشاره به روند شمارش آرای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از شمارش آرای انتخابات شوراها در ۵۰ درصد شهرهای کشور خبر داد و اضافه کرد: شمارش آرای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافته و نتایج مشخص شده است، ما در یک سری شهرهای بزرگ که انتخابات آن‌ها الکترونیک هم نبوده و به صورت دستی انجام می‌شود با وجود تعداد بالای نامزدها، روند شمارش همچنان در حال شمارش است و اسامی نهایی مشخص نشده است.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی در پاسخ بهاین سؤال که در روند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور تخلفی را شاهد بودیم؟، اظهار داشت: گزارش خاصی در این زمینه اعلام نشده است و شاید گاهی اوقات بحث‌های محلی بین نامزدها اطراف حوزه‌ها و صندوق‌های رأی پیش آمده ولی خیلی جزئی بوده و با ورود هیئت‌های نظارت و اجرایی برطرف شده است.     بیشتربخوانید: تخلفی در ایام تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نشد

انتهای پیام/

برچسب ها: حسین محمد صالحی دارانی انتخابات1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات1400 شمارش آرای انتخابات اسلامی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، وزیر کشور  روز سه‌شنبه در حاشیه معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران درباره آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات گفت: با پشت سر گذاشتن بسیار خوب مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب در این دور، انتخاب ۴۵ نماینده به دور دوم کشیده شد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد افزود: در ۸ حوزه انتخابیه که قرار است بیش از یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وحیدی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد گفت: مقدمات برگزاری برای انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت آماده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نگاه ویژه دولت به لرستان گفت: بسیاری از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور در لرستان محقق شده است و موضوعات کلانی مانند معشوره مقدمات آن در دولت انجام شده و فرآیند قانونی آن طی شده است و منابع آن نیز تأمین خواهد شد.

 وحیدی با اشاره به اینکه راه‌آهن لرستان طی سال‌های متمادی تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: طی یکسال اخیر ۱۳ درصد پیشرفت کرده و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت دارد و یک مشکل ساده حقوقی پیش آمده که آن نیز برطرف می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ همتی بخش خصوصی در لرستان، افزود: این می‌تواند به سرعت رشد بیشتری پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد