Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:30:35 GMT

تیم فوتسال منصوری قرچک در معرض انحلال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۸۲۹

تیم فوتسال منصوری قرچک در معرض انحلال

شرایط برای تیمداری تیم فوتسال منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال مهیا نیست و احتمال انحلال این تیم جدی است. به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتسال تاریخ ۷ مرداد را به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال عنوان کرده است. جز چهار تیم مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند و سن ایچ ساوه سایر تیم ها هنوز وضعیت نامشخصی دارند و احتمالا در پی پیدا کردن اسپانسری مناسب برای حضور در فصل جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که پیش از این تیم فوتسال مقاومت البرز اعلام کرده بود در پی فروش امتیاز خود است و قصدی برای تیمداری در فوتسال ندارد حالا این داستان برای تیم منصوری قرچک هم دنبال می شود. مدیران این باشگاه که پیش از این از زمان و وضعیت برگزاری فصل جدید نیز گلایه داشتند با توجه به نبود اسپانسر مناسب درصدد واگذاری تیم هستند.

منصوری فصل گذشته با خرید امتیاز ستارگان ورامین بار دیگر به لیگ برتر بازگشت اما بدهی های زیاد ستارگان که روی دوش منصوری باقی ماند از یک سو و همچنین عدم حمایت های لازم از سوی مسئولین شهری از باشگاه منصوری و برخی سنگ اندازی ها فصل سختی را برای این تیم رقم زد. شنیده می شود با تداوم این شرایط مدیران باشگاه به دنبال واگذاری امتیاز هستند و قصد دارند به حضور خود در فوتسال بار دیگر پایان داده و امتیاز منصوری را به خریدار مناسبی بفروشند.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صنعت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.   پرسپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.   سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان سمنان
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند