Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@07:46:54 GMT

تیم فوتسال منصوری قرچک در معرض انحلال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۸۴۲

احتمال دارد تیم فوتسال شهید منصوری قرچک منحل شود

شرایط برای تیمداری تیم فوتسال منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال مهیا نیست و احتمال انحلال این تیم جدی است.

به گزارش طرفداری، سازمان لیگ فوتسال تاریخ ۷ مرداد را به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال عنوان کرده است. جز چهار تیم مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند و سن ایچ ساوه سایر تیم ها هنوز وضعیت نامشخصی دارند و احتمالا در پی پیدا کردن اسپانسری مناسب برای حضور در فصل جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که پیش از این تیم فوتسال مقاومت البرز اعلام کرده بود در پی فروش امتیاز خود است و قصدی برای تیمداری در فوتسال ندارد حالا این داستان برای تیم منصوری قرچک هم دنبال می شود. مدیران این باشگاه که پیش از این از زمان و وضعیت برگزاری فصل جدید نیز گلایه داشتند با توجه به نبود اسپانسر مناسب درصدد واگذاری تیم هستند.

منصوری فصل گذشته با خرید امتیاز ستارگان ورامین بار دیگر به لیگ برتر بازگشت اما بدهی های زیاد ستارگان که روی دوش منصوری باقی ماند از یک سو و همچنین عدم حمایت های لازم از سوی مسئولین شهری از باشگاه منصوری و برخی سنگ اندازی ها فصل سختی را برای این تیم رقم زد. شنیده می شود با تداوم این شرایط مدیران باشگاه به دنبال واگذاری امتیاز هستند و قصد دارند به حضور خود در فوتسال بار دیگر پایان داده و امتیاز منصوری را به خریدار مناسبی بفروشند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منصوری قرچک تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال شورای نسیم‌شهر تائید شد

آفتاب‌‌نیوز :

غراوی معاون امور عمرانی استانداری تهران در جمع خبرنگاران، خبر انحلال شورای نسیم شهر را تأیید و اظهار کرد: در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته هیأت حل اختلافات استانداری، با انحلال شورای نسیم شهر موافقت شد.

وی با بیان اینکه انحلال شورا بعد از موافقت هیأت حل اختلاف مرکزی قطعی می‌شود، گفت: بعد از قطعی شدن انحلال، استانداری تهران به‌عنوان قائم مقام شورا برای تعیین تکلیف شهردار تصمیم‌گیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ️اعزام امدادگران برای تخلیه روستا‌های در معرض خطر سیل
  • در یک حوزه انتخابیه صلاحیت نفر اول رد و انتخابات به دور دوم کشیده شد
  • ثبت دو رکورد زنی مشت اپرکات بانوان ایرانی
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • قرچک شهر هوشمند، ترافیکی می‌شود/نصب دوربین ثبت سرعت و پلاک خوان در ۱۵ نقطه
  • کاهش تورم و جلوگیری از رشد قیمت خودرو، از مهم ترین اقدامات دولت بوده است
  • انحلال شورای نسیم‌شهر تائید شد
  • انحلال شورای شهر نسیم شهر در دست بررسی/تصمیم با وزارت کشور است
  • تردد در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری با زنجیرچرخ انجام می‌شود