Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته استان گیلان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا   با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در بیروت لبنان ، موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

مریم بخشی افزود: در جریان این رقابت ها ، مهدی پوررهنما که سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرده، در وزن ۷۵- کیلوگرم پس از یک دور استراحت در اولین دیدارش نماینده فیلیپین را با نتیجه ۳۱ بر یک شکست داد و راهی مرحله سوم شد که در این مرحله باید با هوگوپوش سوریه مبارزه می‌کرد که این پاراتکواندوکار، از مبارزه  انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به انصراف ورزشکار کشور سوریه، پوررهنما به دیدار نهایی راه یافت که در این مرحله نیز، برابر دیگر نماینده سوریه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ برابر حریفش به برتری رسید و مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

مهدی پوررهنما متولد سال ۱۳۷۴  بندرانزلی است و از هفت سالگی در رشته تکواندو فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده که علاوه بر تصاحب مدال طلای سومین دوره رقابت های پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹،  طلای مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا، مدال طلای هفتمین دوره پاراتکواندو جهانی انگلیس در سال ۱۳۹۶، مدال طلای جهانی آمریکای جنوبی سال ۱۳۹۱، طلا جهانی روسیه سال ۱۳۹۳، طلای تکواندو آسیا چین تایپه، نقره تکواندو جهانی ۱۳۸۹، برنز مسابقات باکو سال ۱۳۸۸، مدال طلای پاراتکواندو آسیا در کره جنوبی و مدال طلای پاراتکواندو آسیا در فیلیپین از جمله افتخارات این ورزشکار گیلانی است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: همچنین در جریان بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در بیروت پایتخت لبنان، آرمین هادی پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران و یکی از دو چهره المپیکی تکواندوی ایران موفق به کسب مدال برنز شد.

بخشی خاطرنشان کرد: این تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان در مبارزه نخست نماینده سوریه را با نتیجه ۲۶ بر چهار شکست داد و در مرحله دوم نیز مقابل هوگوپوش عراق رفت و با نتیجه ۲۸ بر  سه به برتری رسید اما در مرحله نیمه نهایی مقابل هوان یونگ‌ از کره جنوبی با نتیجه ۱۴ بر ۶ متحمل شکست شد و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن و مدال طلای المپیک آزمایشی ریو اشاره کرد.

 مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای نخستین در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، مدال نقره جام جهانی،  مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا از دیگر عناوین و مدال های این ورزشکار گیلانی است.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون تکواندو مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا قهرمانی آسیا مدال طلا مدال نقره مدال برنز مدال طلای گرند پری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب ۹ نشان رنگارنگ از مسابقات قهرمانی آسیا که شامل ۴ نشان طلا، ۳ نشان نقره و ۲ نشان برنز بود امروز به میهن بازگشت.
امین میرزازاده، محمد هادی ساروی، ناصر علیزاده و سعید اسماعیلی طلایی‌های ایران بودند، پویا دادمرز، رستمی و رسول گرمسیری نقره گرفتند و امیر رضا ده بزرگی و ایمان محمدی برنزی شدند. این شانزدهمین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)