Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، بعد از شمارش آراء مردم شهرستان میبد، محمدجواد کارگر شورکی با ۷۱۴۸ رای، محمدکاظم صباغی فیروزآبادی با ۶۵۴۷ رای، علی دهقانی شورکی با ۶۲۱۸ رای، علیرضا آزادمنش با ۵۸۳۲ رای، جواد فیاضی بارجین با ۴۹۰۶ رای، سید ایمان علوی با ۴۲۸۶ رای، سید ابوالحسن گلاب با ۴۲۷۲ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر و مجید زارعی با ۴۰۵۵ رای و سید ناصر امامی میبدی با ۳۸۸۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهرستان میبد مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و علیرضا پیشداد با ۱۴۴۱ رأی، سید علی اکبر رضوانی اشکذری با ۱۱۶۲ رأی، سید حسین حیدری با ۱۰۰۳ رأی، یوسف مقیمی فیروزآباد با ۹۷۸ رأی و احمد فرهمندزاد با ۹۷۴ رأی نیز به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اشکذر تعیین شدند.

 مرتضی دهقانی با ۸۷۸ رأی، محمدحسن جعفری با ۷۷۲ رأی و محمدکاظم سعیدمنش با ۷۰۹ رأی، نیز در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر اشکذر مشخص شدند.

بر اساس اطلاع رسانی فرمانداری اردکان هم، مسعود نوریان با ۶۷۵۰ رأی، محمدجواد شاکر با ۴۴۵۱ رأی، مصطفی خوش‌گفتار با ۴۳۸۰ رأی، حسن رضاپور با ۴۲۶۹ رأی، نسیم جهان‌آرا با ۴۱۹۲ رأی، محمدرضا فتاحی با ۳۹۴۲ رأی و عباس عاصی‌زاده با ۳۵۴۶ رأی اعضای اصلی شورای شهر اردکان و سید محمد حسینی‌پور با ۳۳۲۷ رأی، علی فتوحی با ۳۲۷۱ رأی، مجید شاکر با ۲۶۲۴ رأی، مجید مروتی با ۲۳۹۰ رأی و محمدعلی باهنر با ۲۲۶۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهرستان اردکان  تعیین شدند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر میبد شورای شهر اشکذر استان یزد خبرگزاری فارس شورای شهر اردکان عنوان اعضای اسلامی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درراستای «ارتقای تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر برای افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان» به‌عنوان یکی از راه‌کنش‌های مهم و کلان در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور امکان برخورداری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳، ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تشکیل و هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی انجام شده است.

پذیرش و رزرو اماکن اقامتی - رفاهی واحد‌ها برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه منسوبین درجه یک آنها صرفاً براساس ثبت‌نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.

هزینه اقامت به ازای هر شب اقامت در میهمانسرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده تا ۵ نفر مبلغ یک‌میلیون و 800 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضا‌های آموزشی یک‌میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

به ازای هر نفر مازاد بر ۵ نفر مبلغ 600 هزار ریال تا سقف حداکثر ۱۰ نفر بلامانع است. متقاضیان اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می‌توانند از تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ از تسهیلات و امکانات رفاهی خوابگاه دانشجویی از قبیل تختخواب، پتو، ملحفه، تلویزیون، یخچال، نمازخانه، وسایل بدنسازی، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنند.


کارکنان بازنشسته می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از واحد‌های دانشگاهی خود همانند سایر کارکنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

اشکذر با حدود ۴۵ هزار نفر جمعیت یکی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین شهرستان‌های ایران در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز استان یزد است و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری زیادی را در خود جای داده که مهم‌ترین آنها شامل: آسیاب آبی و حسینیه سفید اشکذر، مسجد ریگ مجومرد، موزه مردم‌شناسی اشکذر، آب انبار منحصربه‌فرد هفت بادگیری عصرآباد، مسجد حاج رجب علی اشکذر و کوه ریک چرخاب، قلعه‌های تاریخی، ماسه‌های روان، مجموعه تاریخی باغ وزیر حجت‌آباد، امامزاده سید حسین و مجموعه سلطان بندرآباد، کاروانسرای شمسی، مسجد جامع فیروزآباد، سرو کهنسال اشکذر و باشگاه‌های سوارکاری است.


از دیگر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مطرح بخش خضرآباد شهرستان اشکذر، می‌توان از درختان چنار روستای شرب‌العین با عمر بیش از ۳۰۰ سال، دشت گل‌های لاله شرب‌العین، آسیاب آبی فعال روستای هامانه، چشمه آب قل کافی‌آباد، قلعه روستای کذاب، غار طبیعی روستای هامانه، چنار قدیمی روستای طاحونه، قلعه خضرآباد، برج‌های تاریخی منطقه، کوه مسجد و تعدادی آب انبار نام برد. از جاذبه‌های تاریخی معنوی بخش خضرآباد، امامزاده سید کافی از نوادگان امام سجاد (ع) است که زائرانی از سراسر استان به ویژه در پایان هر هفته جهت زیارت به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند.

شماره تلفن ۰۹۱۳۹۶۹۳۰۳۷ آماده پاسخگویی به متقاضیان و مسافران از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفر دوم و سوم انتخابات مجلس در ورامین به دور دوم راه یافتند
  • بررسی سه روزه تفریغ بودجه شهرداری مشهد موجب اعتراض اعضای شورای شهر شد
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • لیگ یک: مسی‌ها صدرنشینی را از چادرملو به خیبر دادند
  • لیگ دسته اول| چادرملو لغزید؛ خیبر به صدر جدول رسید
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند
  • تجلیل استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن