Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ امروز پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، مهلت ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ پس از سه بار تمدید و چهار بار اصلاح دفترچه راهنما امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت درنظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات آخرین اطلاعیه اصلاحی، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمنا با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا آخر وقت امروز ۲۹ خرداد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

از ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی که جذب خواهند شد، ۱۶۹۳ نفر سهمیه دانشگاه‌ها، ۱۴۸ نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی و مابقی سهمیه پارک‌های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد و افراد بومی شهرستان‌ها در زمان ثبت نام، باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی گزینی در سامانه ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون‌ استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پارک های علم و فناوری موسسات آموزشی وزارت علوم دانشگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب فارغ التحصیلان هنر در مراکز رشد/ علوم انسانی‌ها؛ بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند

فخری سادات حسینی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اشتغال فارغ التحصیلان در صنعت اظهار کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته در بخش رصد دانش آموختگان شاهد افزایش آمار اشتغال دانش آموختگان در رشته‌های علوم انسانی مانند حسابداری، مدیریت و ... بودیم. 

وی افزود: تعامل دو سویه صنعت با دانشگاه الزهرا بسیار قوی است و دانش آموختگان در حوزه کسب و کار به متقاضیان صنعت معرفی می‌شوند و روند جذب بستگی به صنایع دارد. 

حسینی تصریح کرد: دانش آموختگان رشته‌های علوم کاربردی مانند علوم پایه، رشته‌های فنی، هنر و ... به خوبی جذب بازار کار می‌شوند، البته فارغ التحصیلان رشته‌های هنر در مشاغلی که خودشان ایجاد می‌کنند، جذب می‌شوند. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا ادامه داد: فارغ التحصیلان رشته‌های هنر در مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه الزهرا مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی هیچگاه جایگزین دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان نمی‌شود
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • جذب دانش‌آموختگان هنر در مراکز رشد/ علوم‌انسانی‌ها بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند
  • جذب فارغ التحصیلان هنر در مراکز رشد/ علوم انسانی‌ها؛ بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • اعلام مهلت مجدد ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی تمدید شد
  • آیین‌نامه‌های دانشگاه حکمت‌بنیان سال آینده نهایی و ابلاغ می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از هفتم فروردین