Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:20:16 GMT

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۸۸۶

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه معرفی شدند

رسول مقابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در انتخابات 28 خرداد امسال، 271 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: مرتضی منافی، رسول اصغرزاده و محمد خلیل پور به ترتیب با کسب 43 هزار و 739، 30 هزار و 927 و 30 هزار و 593 رای سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ارومیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حسین پناهی با 30 هزار و 547 رای، نقی کریمی با 29 هزار و 217 رای، مرتضی پیری با 26 هزار و 25 رای، احد یوسفی با 25 هزار و 102 رای، توماج وحید افشار با 23 هزار و 584 رای، ساسان ابراهیم زاده با 21 هزار و 904 رای، صادق توکلی مهر با 21 هزار و 678 رای و گلشن نوروزی تپه عباسی نژاد با 21 هزار و 560 رای به عنوان نفرات چهارم تا یازدهم به شورای ششم شهر ارومیه راه یافتند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: مرتضی بهرام، یعقوب حسینی، علی مصطفی زاده و توحید علی‌نژاد نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ارومیه انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، چهار نفر از اعضای اصلی شورای اسلامی ششم عضو شورای اسلامی پنجم شهر ارومیه هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در ارومیه و آذربایجان غربی برگزار شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مرتضی پیری محمد خلیل پور ارومیه حسین پناهی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی محمد خلیل پور ارومیه حسین پناهی شهر ارومیه اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزییات برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

تابناک _ سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: ۸ حوزه انتخابیه از جمله تهران به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

محسن اسلامی روز دوشنبه در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، افزود: این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

وی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

۸ حوزه تمام الکترونیک

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نماز‌های جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • «۲۱ اردیبهشت»؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • صحت انتخابات حوزه انتخابیه مبارکه تأیید شد
  • صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس تأیید شد
  • صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد تأیید شد
  • اعلام جزییات برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • زمان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص شد + جزئیات
  • ۲۱ اردیبهشت؛ مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم
  • نقش جهاددانشگاهی برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اسفندماه