Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:41:30 GMT

نتایج انتخابات شورای شهر زنجان hughl شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۸۹۱

نتایج انتخابات شورای شهر زنجان hughl شد

یک منبع موثق در فرمانداری زنجان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: منصور مرادلو.، انسیه ابوبصیر، سعید نجفی، اسحاق اسماعیلی، مهدی طالب، حسین حمزه لو پاک، مجید ناصحی، کاظم مجتهی، داود حسنی به عنوان ۹ منتخب اصلی ش شورای شهرر زنجان انتخاب شدند.

همچنین بر این اساس علی اسماعیلی، اکبراوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی و محمد جواد سروش مهر به عنوان اعضای علی البدال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5238943

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر شورای شهر زنجان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام شورای شهر انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پوتین در انتخابات با یک درصد دیوانه‌کننده

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

رقیب وی از حزب کمونیست، نیکولای خاریتونوف، با ۴.۳ درصد، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید (۳.۸ درصد) و لئونید اسلوتسکی از لیبرال دموکرات‌ها (۳.۲ درصد) قرار دارند.

نظرسنجی‌های خروجی پیش از این روند مشابهی را نشان می‌داد و انتظار می‌رفت که رئیس دولت با ۸۷.۸ درصد برنده انتخابات باشد. نظرسنجی خارج از کشور در میان ۴۶۶۳۲۴ رای دهنده در شعب اخذ رای در سراسر کشور انجام شد.

پردازش آرا در اکثر مناطق روسیه به پایان رسیده است. پوتین ۹۴.۱۲ درصد از آرا را در جمهوری خلق لوگانسک (LPR) و بیش از ۹۵ درصد را در جمهوری خلق دونتسک (DPR) به دست آورده است، دو منطقه جدید روسیه که شهروندان برای اولین بار در آن رای می‌دهند.

نتایج جمهوری‌های تیوا، خاکاسیا و یاکوتیا، مناطق زاپوروژیه، خرسون و خاباروفسک، و از منطقه خودمختار چوکوتکا نیز نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور فعلی مقابل چهار نامزد با تقریباً ۹۰ درصد آرا، پیشتاز است.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید» به او ستود و گفت: البته، ما وظایف زیادی در پیش داریم. اما من می‌خواهم برای همه روشن کنم: زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آنها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

منبع: ایسنا

tags # ولادیمیر پوتین سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس بعد از انتخاب ردصلاحیت شد!
  • این نماینده مجلس که بعد از انتخاب ردصلاحیت شد!
  • نتایج نهایی انتخاب روسیه اعلام شد
  • پیروزی پوتین در انتخابات با یک درصد دیوانه‌کننده
  • سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد
  • ویسی سرمربی فولاد شد
  • صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید شد
  • آماده سازی ۱۰ پایگاه فعال نوروزی در آموزش و پرورش زنجان
  • ۱۰ پایگاه اسکان نوروزی در آموزش و پرورش زنجان فعال شد
  • طحان نظیف: انتخابات ۵۲ حوزه‌ انتخابیه مجلس تأیید شد