Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 همایون شجریان، آهنگساز و نوازنده چیره دست تنبک و کمانچه بوده و ۳ خواهر دارد.

همایون شجریان ۳ خواهر بزرگ تر از خود دارد به نام فرزانه، افسانه و مژگان که مژگان در آمریکا مشغول تدریس موسیقی به عاشقان موسیقی اصیل ایران است. همایون شجریان یک برادر ناتنی به نام رایان نیز دارد.

ازدواج همایون شجریان با گیتا خوانساری

به گزارش سایت خبر روز، گویا همایون شجریان در سن بیست سالگی با گیتا خوانساری (خواهر کتایون خوانساری و همسر دوم محمد رضا شجریان) ازدواج می کند و فرزندی به نام یاسمین شجریان دارد که متولد سال هشتاد و شش بوده و در زمان درگذشت پدر بزرگش، ۱۳ سال سن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوا مشکاتیان خواهر زاده همایون شجریان است. این نشان می دهد که بین محمد رضا شجریان و خانواده استاد پرویز مشکاتیان نیز وصلتی صورت گرفته است.

همایون شجریان در مصاحبه های خود از غلامحسین بنان و قمر الملوک وزیری به عنوان اسطوره های صدای ایران نام می برد. البته در هم عصری هایش نیز طرفدار محمد معتمدی و سلار عقیلی و سینا سرلک است. آوا مشکاتیان نوه دختری استاد محمد رضا شجریان و فرزند استاد پرویز مشکاتیان (پدر سنتور ایران) است. پرویز خان در سال ۸۸ در اثر ایست قلبی درگذشت. متاسفانه خانه پرویز مشکاتیان در شهر نیشابور توسط مالک آن اخیرا تخریب شد.

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی 

پس از اینکه سحر دولتشاهی با گروه همایون شجریان درباره قطعه چرا رفتی همکاری کرد، واکنش‌های بسیاری نسبت به این خبر منتشر شد. پس از مدتی با درگذشت محمدرضا شجریان، خسروی آواز ایران و حضور سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری ایشان، این موضوع بیش از پیش به این شایعه قدیمی دامن زد. تا اینکه ساعاتی پیش، مارال بنی‌آدم، بازیگر سریال هم گناه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به این موضوع واکنش نشان داد. وی با انتشار عکسی چهار نفره در کنار همسرش علی سرابی، سحر دولت شاهی و همایون شجریان، میلاد فرزند خسرو آواز ایران را تبریک گفت.

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهرماه ۱۳۵۸ در تهران چشم به جهان گشود. وی دارای لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است. دولتشاهی با تئاترهای دانشجویی کار خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۰ با ورود به عرصه هنر و بازیگری توانست توجه زیادی از بینندگان را به خود جلب کند. تئاتر نیمروز خواب آلود، نخستین کار حرفه‌ای دولتشاهی بود که آیت نجفی آن را کارگردانی می‌کرد. پس از آن در سال ۱۳۸۴ با بازی در اولین فیلم سینمایی خود به نام چهارشنبه سوری با کارگردانی اصغر فرهادی، هنرنمایی او روی پرده سینما رفت. مادر این بازیگر جوان نایب رئیس فدراسیون شنا و پدر او مهندس است. ورود دولتشاهی به عرصه هنر و بازیگری باعث شد تا با بسیاری از هنرمندان از جمله رامبد جوان آشنا شود و این آشنایی وسیله‌ای برای ازدواج این بازیگر با رامبد جوان در سال ۱۳۸۷ شد. شهرت این بازیگر از نقش آفرینی در سریال تلویزیونی مسافران به کارگردانی همسر خود در سال ۱۳۸۸ اوج گرفت و پس از آن منجر به درخشان شدن کارنامه این بازیگر جوان شد. با وجود تمام این مسیر عاشقانه پر از موفقیت اما سرانجام در سال ۱۳۹۳ سحر دولتشاهی اعلام کرد که از همسر خود، رامبد جوان، جدا شده و این جدایی را فرصتی برای پیشرفت و موفقیت خود اعلام کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: همایون شجریان همایون شجریان و همسرش همایون شجریان سحر دولتشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آمار طلاق درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سعید احمدی افزود: در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ هفت هزارو ۱۹ مورد طلاق در آذربایجان غربی به ثبت رسید که نزدیک به ۲۰۰ مورد کمتر از مدت مشابه سال گذشته بود.
او اضافه کرد: حدود ۸۸ درصد طلاق‌های صورت گرفته زوجین محل زندگی خود را شهر و ۱۲ درصد هم روستا اعلام کرده اند.
احمدی گفت: حدود ۴.۴ درصد کل طلاق‌های صورت گرفته طی ۱۰ ماهه امسال در کشور مربوط به آذربایجان غربی بوده است.

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در آذربایجان‌غربی ۲.۴ درصد کاهش یافت
  • تصاویر تبحر همایون شجریان در بوکس
  • تمرین جدی و پرتحرک همایون شجریان در رینگ بوکس (فیلم)
  • تصاویره از تبحر همایون شجریان در بوکس
  • اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد
  • (ویدیو) تمرین جدی و پرتحرک همایون شجریان در رینگ بوکس
  • همایون شجریان در حال تمرینات فوق سنگین بوکس + فیلم
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • کاهش آمار طلاق درآذربایجان‌غربی
  • پشت‌پرده سریال آمرلی؛ تصویری جنجالی از مصطفی زمانی با مدل زن عراقی که از شوهرش طلاق گرفته است!