Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان البرز از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۴۵۶ مددجوی زیر پوشش حمایتی خود دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد : از طریق اعلام شماره تماس و راه اندازی سامانه و ارسال پیامک به مددجویان متقاضی شغل از میان زنان سرپرست خانوار ، فرزندان ترخیصی ، معلولین قابل بازتوان و معتادین بهبود یافته در استان البرز و شهرستانها ی تابعه تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان متقاضی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از طریق واگذاری این لیست اسامی به موسسه خیریه اشتغالزایی تحت نظارت بهزیستی این افراد به مراکز مختلف تولیدی وخدماتی معرفی شدند.

حیدری ادامه داد: از این تعداد ۱۸۳ نفر جذب و مابقی در مرحله ارزیابی نیرو در شرکت های مذکور می باشند که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد : اشتغال ایجاد شده و ثبت شده در سامانه پورتال استان البرز در سال ۹۹ به تعداد ۲۴۶۵ نفر بوده که از این تعداد ۲۰۳۶ نفر ایجاد اشتغال از طریق پرداخت وامهای خوداشتغالی ، مشاغل خانگی و کارفرمایی ، استخدام ۳ درصد معلولین در دستگاههای دولتی ، جذب نیرو در کاریابی ها ، مراکز غیر دولتی ماده ۲۶ و ماده ۲۸ ، گروه همیار و تعاونی های فراگیر بوده است و تعداد ۴۲۹ نفر دیگر نیز از طریق پرداخت حق بیمه خویش فرمایی ، کارفرمایی و تثبیت مشاغل مددجویان بود.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت وامهای بهزیستی از محل بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه در استان البرز گفت: از این طریق در سال ۹۹ تعداد ۱۱۹۹ نفر به مبلغ ۵۵ میلیاردو ۴۱۹ میلیون تومان از گروه هدف بهزیستی تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در پایان تاکید کرد : مددجویان تحت پوشش بهزیستی البرز میتوانند عدد ۱ را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال نمایند و همکاران ما در اسرع وقت با وی تماس گرفته و پس از دریافت شرایط و رزومه به کارفرمایان ، کارخانجات و کارگاه های مرتبط با شرایط ایشان معرفی خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی البرز معلولین اشتغالزایی مددجو زنان سرپرست خانوار استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان بهزیستی کشور، علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، گفت: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستانهای چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهرها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می دانیم از مددجویان آسیب دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ سه برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

وی با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می شود، گفت: برای خانوارهای یک نفره دو میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۰۰ تومان، خانوارهای دونفره سه میلیون و ۲۷۶ هزار تومان، خانوارهای سه نفره چهار میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان، خانوارهای چهار نفره پنج میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۰۰ تومان، و خانوارهای پنج نفره هفت میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۰۰ تومان پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان بهزیستی شوشتر
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • ورزشکاران البرزی ۸۲ مقام بین المللی کسب کردند
  • به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۵ مددجوی اردبیلی دلجویی شد
  • ۴۵ هزار مددجوی گلستانی از بهزیستی مستمری می‌گیرند
  • از اشتغال مددجویان بهزیستی حمایت می شود
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان مشغول به کار هستند