Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-19@06:38:09 GMT

بورس سبزپوش شد/ روز خوش اقبالی سهامداران بانکی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۰۴

بورس سبزپوش شد/ روز خوش اقبالی سهامداران بانکی

در شروع معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس سبزپوش شد و با صعود ۶۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت. در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود ۶۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۲۱ واحدی ۳۷۰ هزار و ۹۰۹ واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اثرگذارترین نماد‌ها بر شاخص
نماد‌های فارس، وبملت و وتجارت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی، کالا و بورس بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نماد‌ها در ابتدای معاملات
در گروه بانکی شاهد در صف قرار گرفتن خریداران دو نماد وتجارت و وبصادر در سقف قیمت روزانه هستیم. وبملت در محدوده ۳۹۴ تومان پیشروی بیش از ۴ درصدی قیمت را تجربه می‌کند. وپارس و وپست در مدار مثبت سبز پوش دنبال می‌شوند.

وبصادر به صف خرید نشست.

در جریان معاملات متعادل و مثبت گروه خودرو و قطعات، نماد خودرو در محدوده ۲۰۸ تومان با پیشروی بالغ بر ۱.۵ درصدی دنبال می‌شود. خساپا در مدار مثبت ۱.۸ درصدی در حرکت است. خپارس در محدوده صفر تابلو نبض مثبت می‌زند. ورنا، خکرمان، خزامیا و خدیزل از دیگر نماد‌های سبز پوش گروه اند. برچسب ها: بورس ، شاخص بورس ، سهامداران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OSC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس شاخص بورس سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۶ اسفند/افت ۱۵۱۷ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت۱۵۱۷ واحدی به ۲,۱۴۸,۵۱۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ با افت ۱۵۱۷ واحدی به ۲,۱۴۸,۵۱۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱۷۹۴.۹۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۷۹۴.۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۳۵,۲۹۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۴۳,۶۳۵.۶۰۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۵۱۱,۶۹۴.۰۲۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «میدکو» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 736050

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۳۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲
  • شاخص بورس امروز ۲۸ اسفند / رشد ۳۴ هزار واحدی
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۲۷ اسفند/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • شاخص بورس امروز ۲۶ اسفند/افت ۱۵۱۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۲۶ اسفند/ بازگشت بورس به روزهای رکودی
  • شاخص کل بورس به زیر دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رفت
  • کاهش هزار و ۵۱۷ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان تلخ به کام سهامداران