Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لیست کادر پزشکی در بازی‌های المپیک توکیو، اظهار داشت: هنوز لیست ما به صورت کامل بسته نشده است اما قرار است ۳ پزشک، فیزیوتراپ، ماساژور و پزشک تغذیه هم همراه تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از فدراسیون‌ها درخواست دارند که پزشک به المپیک ببرند، عنوان کرد: فکر می‌کنم که فدراسیون والیبال و بسکتبال این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: ما قبلا به شکل مشاوره در خصوص آنتی دوپینگ موضوعات را با ورزشکاران مطرح می‌کردیم. قبل از المپیک تست نهایی را هم از ورزشکاران خواهیم گرفت. ما حداقل یک بار از همه ورزشکارانی که در المپیک شرکت می‌کنند به خصوص انفرادی‌ها مانند کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو تست گرفته‌ایم.

نوروزی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر وضعیت سلامت کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو، گفت: پایش سلامت نهایی را سه چهار روز قبل آغاز کرده‌ایم. مورد حادی نداشتیم که مانع تمرین و خارج از لیست شود.

وی درباره وضعیت احسان حدادی، یادآور شد: حدادی تمرین خود را پیگیری می‌کند. کمیسیونی در این خصوص تشکیل شده است. موضوع این بود که حدادی باید جراحی شود اما به خاطر المپیک قرار شد با همین درمان کارش را ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی دوپینگ احسان حدادی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: از ۵ درصد شانسمان برای المپیکی شدن والیبال استفاده می‌کنیم

سرپرست سابق فدراسیون والیبال گفت: کار بسیار سختی برای گرفتن سهمیه المپیک پیش رو داریم اما باید از همین پنج درصد شانسی که داریم استفاده می کنیم.

به گزارش ایسنا، وحید مرادی سرپرست سابق فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون که با انتخاب میلاد تقوی به عنوان رئیس جدید برگزار شد، گفت: به احترام انتخابی که کردید و علاقه‌ای که تا امروز علنی نکرده‌ام به آقای تقوی تبریک می‌گویم. شاید این مجمع جزو معدود مجامعی باشد که با اکثریت مطلق تشکیل شده و این نشان دهنده اهمیت این رشته ورزشی است‌.

او ادامه داد: برای ماموریتی که آقای هاشمی برای حدود چهار ماه به من دادند دو گزینه روبرویم داشتم. یکی اینکه شاید به شکل معمول در فدراسیون باشیم و کارهای جاری را انجام بدهیم اما راه دوم این بود که حتی یک روز را از دست ندهیم و مسئولیتی که به دوش من است را به نحو احسن انجام بدهم تا رئیس بعدی کار برایش قدری تسهیل شده باشد. می‌توانم ادعا کنم حتی یک روز را از دست ندادیم و بدون حاشیه نزدیک به چهار ماه را سپری کردیم. از همه شما تشکر می‌کنم.

او به نقش روسای سابق فدراسیون والیبال در موفقیت این رشته اشاره و بیان کرد: والیبال در طول چهار دهه گذشته راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است. از مرحوم محمدرضا یزدانی خرم نام برده شد و بعد از ایشان هم افراد زیادی بودند. باید از دکتر ضیایی نام ببرم که انسان پاکدست و شریفی بودند. آقای افشین داوری هم مدتی سرپرست بودند. در این مدت دو عزیز بیشترین تاثیر را در والیبال ما داشتند؛ یزدانی خرم که یک ریل‌گذاری کرد و سپس محمدرضا داورزنی کار را ادامه داد.

او به انتخاب سرمربی تیم ملی اشاره و بیان کرد: پائز اکنون سرمربی تیم ملی مردان ایران است. کار بسیار سختی پیش رو داریم. در لیگ ملت‌ها باید در ۹ بازی برنده شویم و رقبایمان هم ببازند تا به المپیک برویم. از همین پنج درصد شانسی که داریم استفاده می‌کنیم. اگر انتخاب شدیم دل مردم شاد می‌شود و اگر هم انتخاب نشدیم حداقل رنکینگمان را بالاتر بیاوریم و باز هم رو به جلو حرکت کنیم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی والیبال با ذهن برنده وارد زمین شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذرپیرا و امامی شانس المپیکی شدن دارند/شرایط سخت کامران در ۹۷
  • تعداد عجیب ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس
  • آرزوی کسب مدال‌های خوش رنگ المپیکی توسط ورزشکاران قزوینی
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • ۶ وزنه‌بردار ایرانی در لیست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی
  • ۶ وزنه‌بردار ایرانی در لیست کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد
  • آرین، چهارمین و آخرین المپیکی تکواندوی ایران
  • آرین سلیمی هم المپیکی شد/ تکواندوی ایران با ۴ نماینده در پاریس
  • مرادی: از ۵ درصد شانسمان برای المپیکی شدن والیبال استفاده می‌کنیم