Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:08:30 GMT

واژگونی مرگبار خودروی سواری با یک کشته

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۱۲

واژگونی مرگبار خودروی سواری با یک کشته

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده کمربندی، قبل از شهرک مهدی آباد، شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز تماس گرفتند و ضمن ارائه اطلاعات به این سامانه، درخواست کمک کردندکه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش اولیه این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو بر اثر عدم کنترل از مسیر اصلی خارج شده و پس از واژگونی به شدت با ستون برق برخورد کرده بود، همین موضوع منجر به محبوس شدن راننده خودروی سواری شده بود.

نیرو‌های عملیات در ابتدا با رعایت موارد ایمنی و قرار دادن علائم ترافیکی در طول مسیر، اقدام به ایمن سازی اولیه محل حادثه کردند.

آتش نشانان پس از اقدام به قطع جریان برق خودرو با استفاده از ابزار مخصوص نجات، فرد محبوس را که دچار آسیب دیدگی جدی شده بود از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

پس از معاینات انجام شده توسط کادر پزشکی معلوم شد متاسفانه این راننده ۴۸ ساله بر اثر وقوع این حادثه جان خود را از دست داده است.

آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، خودرو را جهت انجام مراحل قانونی تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی خودرو حوادث فارس آتش نشانی شیراز خودروی سواری محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن درپی وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در محدوده بلوار کاوه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۲۲ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان کلاهدوز، محدوده بلوار کاوه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه خودروی پشتیبانی و نردبام هیدرولیکی به محل حادثه اعزام کرد. 

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان شش طبقه مسکونی بود که در طبقه همکلف آن نیز یک رستوران چلوکبابی معروف قرار داشت، گفت: آتش‌در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده بود. در این قیمت چند انباری بزرگ که در آن ظروف یک‌بار مصرف‌، روغن و دیگر اقلام مرتبط با رستوران نگهداری می‌شد، وجود داشت. تمامی این مواد قابلیت اشتعال‌پذیری بالایی داشته و با احتمال بالای حریق مواجه بودند. همچنین در این قسمت دو دستگاه موتورسیکلت نیز قرار داشت.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به دلیل عدم استفاده ازدرهای دودبند، دودزیادی طبقات بالایی این ساختمان را فراگرفته بود، گفت: آتش‌نشانان هنگام حضور در محل از تمامی افراد حاضر خواستند که از باز کردن درهای ورودی ساختمان پرهیز کرده و در واحدهای خود بمانند. خوشبختانه ساکنان نیز همکاری خوبی با عوامل آتش‌نشانی داشته و به هشدارها توجه کردند.

وی ادامه داد:‌ آتش‌نشانان اقدامات خود برای اطفا حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق به اطفاء کامل حریق شدند. پس از آن اقدام به تخلیه کامل دود کرده و در نهایت هشت نفر شامل پنج زن و سه مرد را از داخل طبقات به سلامت خارج کرده و برای بررسی‌های اولیه سلامت در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند. خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که تمامی اهالی ساختمان در سلامت کامل هستند.

ملکی در پایان گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

آتش سوزی ساختمانی در بلوار کاوه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • واژگونی تریلر در محور بجنورد ـ شیروان + فیلم
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی خونین پژو با یک کشته و ۳ مجروح در اهر
  • واژگونی پژو در اهر یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
  • واژگونی خودرو در گچساران ۳ کشته برجای گذاشت