Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:31:35 GMT

شانس علی مبخوت برای عنوان مرد سال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۱۹

شانس علی مبخوت برای عنوان مرد سال آسیا

روزنامه الاتحاد امارات از افزایش شانس علی مبخوت بازیکن تیم ملی این کشور برای تصاحب عنوان مرد سال آسیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الاتحاد امارات خبر داد که عملکرد علی مبخوت مورد توجه کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته و با زیر نظر گرفتن این بازیکن توسط AFC، شانس این بازیکن برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا چه در سال 2021 و چه در سال آینده افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گفته این روزنامه، منابع AFC اظهار داشتند که معیارهای انتخاب و معرفی بهترین بازیکن قاره به دیدارهای بازیکنان با باشگاه هایشان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم های ملی آنها در بازی های قاره ای و بین المللی بستگی دارد. علی مبخوت با 11 گلی که در دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی به ثمر رسانده، شانس نخست عنوان بهترین گلزن آسیاست بخصوص اینکه مرحله سوم نیز در انتظار اوست. همچنین با توجه به بازگشت او با الجزیره به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، منجر به افزایش شانس او برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شده است.


اندی روکسبورگ یکی از کارشناسان AFC گفت: مبخوت بازیکن برجسته ای است که در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی موفقیت بیشتری در انتظار اوست. امیدوارم او این عملکرد را ادامه دهد تا در دوره های آینده وارد رقابت برای دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا شود.


 روز گذشته، AFC گزارش گسترده ای را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد و در آن به درخشش علی مبخوت مهاجم تیم ملی امارات و به ثمر رساندن 11 گل در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی اشاره کرد که از طریق آن به امارات کمک کرد تا راهی مرحله اصلی و پایانی صعود به جام جهانی 2022 قطر شود.


علی مبخوت سابقه طولانی در رکوردهای فردی دارد. او با به ثمر رساندن 76 گل در 92 مسابقه برای تیم ملی کشورش، با رکورد پله اسطوره فوتبال برزیل برابری کرده و پس از رونالدو، دومین گلزن برتر رده های ملی جهان است که همچنان مشغول فعالیت است. او موفق شد از ستاره آرژانتینی لیونل مسی و ستاره لهستانی رابرت لواندوفسکی پیشی می گیرد.
 مبخوت با گلی که در ثانیه 14 وارد دروازه بحرین کرد، نامش را به عنوان زننده سریعترین گل تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا وارد کتاب رکوردهای گینس کرد. او همچنین با 33 گل زده در فصل 2016، رکورددار بیشترین تعداد گل در یک فصل از لیگ امارات است.

امارات تیم ملی امارات علی مبخوت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تیم ملی امارات علی مبخوت بهترین بازیکن جام جهانی علی مبخوت سال آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان، نتایج شگفت‌انگیز تیم‌هایی چون افغانستان و قرقیزستان را شگفتی جام ملت‌های فوتسال آسیا توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، با وجود حذف ژاپن در مرحله گروهی اظهار داشت: شگفتی رقابت‌ها این نیست که ژاپن حذف می‌شود. عملکرد تیم‌های افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان شگفتی است که توانستند به مرحله گروهی صعود کنند.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

وی با تمجید از برخی تیم‌های حذف شده از جام ملت‌های آسیا بیان کرد: بازی‌های خوب تیم‌هایی چون بحرین، استرالیا، چین و میانمار را نیز می‌توان شگفتی جام دانست. وقتی می‌گفتیم فوتسال آسیا در حال پیشرفت است، به همین موارد اشاره می‌کردیم. این مسابقات دیگر فرصتی برای درخشش تیم‌های معدود نیست و نمی‌توان بازی‌ها را از روز نخست پیش‌بینی کرد.

مربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به انجام حمایت لازم از رشته فوتسال در کشورهای آسیایی خاطرنشان کرد: کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند و این مسئله را نزدیک مشاهده می‌کنیم. تیم ملی افغانستان با 13 تغییر وارد جام ملت‌های آسیا شد. همین قرقیزستان که در انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف آن رفتیم، با تغییرات شگرفی وارد جام ملت‌های آسیا شده است و از یک مربی اسپانیایی بهره می‌برد.

تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا + برنامه حذفی

«عملکرد قرقیزستان را بی‌نظیر ارزیابی می‌کنیم.»، سفال‌منش ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: تغییر نگرش به فوتسال باعث می‌شود که جام ملت‌ها چنین جذابیتی داشته باشد. تیم‌های مختلف آسیایی بازی‌های دوستانه زیادی پشت سر گذاشتند و بودجه و ساختار بسیار خوبی برای فوتسال تدارک دیده‌اند. هیچ مسابقه‌ای راحت نیست و دیگر نتایج خارق‌العاده و عجیبی که در سال‌های گذشته می‌گرفتیم، تکرار نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس