Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه در خصوص جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در حوزه قضایی صوفیان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - با حضور رئیس حوزه قضایی صوفیان، رئیس اداره برق صوفیان و فرماندهی منطقه انتظامی بخش صوفیان در رابطه با نحوه پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق تبادل نظر شد.

در این جلسه داود سلطانی رئیس حوزه قضایی صوفیان اتخاذ تدابیر لازم در راستای پیش گیری از سرقت تجهیزات شبکه برق را ضروری دانست و تعامل بهتر و بیشتر ادارات ذیربط با اداره برق را از مقدمات اولیه این کار عنوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، تصمیمات مقتضی اتخاذ و جهت اقدام به مراجع ذیربط منعکس شد.

بیشتر بخوانید: کشف ۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در جزیره قشم

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس حوزه قضایی صوفیان سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق سرقت تجهیزات شبکه حوزه قضایی صوفیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان در راستای پیگیری سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل منابع طبیعی، صمت و محیط زیست استان برگزار می‌شد به مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه ویدئو کنفرانسی اشاره و گفت یکی از مواردی که دستگاه قضایی آن را پیگیری میکند توجه به حقوق عامه و حقوق دولتی است. 
مانند حقوق دولتی معادن یا صنایع دارای آلایندگی که تحت عنوان عوارض سبز پرداخت می‌گردد و می‌باید حقوق دولتی مقرر قانونی به استان تخصیص و هزینه شود. 
عتباتی همچنین به مالیاتی که از استان پرداخت میشود و حجم بزرگی از درآمد دولت است اشاره و گفت وفق قانون بایدبخشی از این درآمد‌ها حقوق دولتی مالیات‌ها هم به استان برگردد تا کمکی به مناطق محروم و نیازمند یهای استان در مسائل مختلف صورت گیرد. 
 عتباتی با اشاره به فعالیت کارخانجات و معادن خاص نظیر معادن طلای زرشوران و آثار آن بر منطقه از مدیران حاضر در جلسه خواست میزان درآمد‌های ملی استان را از صنایع معادنی، منابع طبیعی صنایع آلاینده و ... استخراج و میزان برگشت حقوق دولتی را هم استخراج نمایند تا برای برگشت کامل آن به استان اقدامات قضایی و پیگیری‌های قانونی لازم معمول گردد 
و در ادامه مدیران حاضر هم به بیان مطالبات فراخور موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد