Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@06:35:48 GMT

مشارکت ۶۱ درصدی گلستانی ها در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۴۱

مشارکت ۶۱ درصدی گلستانی ها در انتخابات

استاندار گلستان گفت: طبق تعرفه های مصرف شده نزدیک به ۶۱ درصد واجدین شرایط در گلستان در انتخابات 1400 شرکت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار تعرفه در گلستان مصرف شده است و طبق تعرفه های مصرف شده نزدیک به ۶۱ درصد واجدین شرایط در گلستان در انتخابات 1400 شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شمارش آرا در بسیاری از روستاها به اتمام رسیده است گفت: فرایند اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت و درب‌های حوزه‌های اخذ رای بسته و تنها از کسانی که در داخل حوزه بودند رای گیری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هادی حق شناس انتخابات گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف ۵۰۰۰ گلستانی به حج تمتع ۱۴۰۳

ایسنا/گلستان مدیر کل حج و زیارت استان گلستان از اعزام قریب به پنج هزار گلستانی به حج تمتع ۱۴۰۳ خبر داد.

سیدعلی میرقاسم پور در نخستین جلسه هماهنگی حج تمتع سال۱۴۰۳ استان گلستان که پیش از ظهر یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان، مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت استان، معاونان، فرماندهان نظامی و انتظامی و منتخبین مدیران کاروان به میزبانی اداره کل فرودگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: زائران حج تمتع استان در قالب ۳۹ کاروان اعزام می‌شوند و ۱۴۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، خدمات رسانی خواهند کرد.

وی از آغاز روند معاینات پزشکی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: اعزام زائران ایرانی به حج تمتع ۱۴۰۳ از ۲۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه ۴ هزار و ۹۷۵ نفر از این استان در سال جدید به حج تمتع مشرف می‌شوند، گفت: در این سفر معنوی که حدوداً ۳۰ روزه است، زائران گلستانی، مدینه بعد هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به افزایش تعداد زائران اعزامی به سرزمین وحی در سال آینده، اهتمام، تلاش و نگاه ویژه دست اندرکاران و عوامل اجرایی پروازهای حج تمتع ارائه خدمات شایسته به زائران بیت‌الله الحرام خواهد بود.گ

گفتنی است، پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات فرودگاهی در پذیرش کاروان و استقرار میز خدمت و راهنما زائر از موضوعاتی بود که درباره آنها بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۵۰۰ گلستانی سال نو را در خانه‌های جدید آغاز می‌کنند
  • صداوسیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت
  • نقش راهبردی صداوسیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • تشرف ۵۰۰۰ گلستانی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • اجازه واردات نامحدود لوازم جانبی خودرو‌های برقی صادر شود
  • اجازه واردات شارژر خودرو‌های برقی به صورت نامحدود صادر شود
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • مشارکت ۵۰ درصدی روس ها در انتخابات ریاست جمهوری