Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون به استان خوزستان، حجت اله مهدیان در شهرستان‌های هفتکل و مسجدسلیمان از پروژه‌های تولیدی و اشتغال زا بازدید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست بنابر اعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در این دیدارها که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری و شمس رئیس حوزه مدیرعامل نیز حضور داشتند، مهدیان گفت: در بازدیدی که از طرح تعاونی گردشگری و تفریحی اشکفت در مسجدسلیمان داشتیم بر حمایت بانک توسعه تعاون از طرح‌های گردشگری تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه این طرح در جوار مسجدسلیمان ایجاد شده و 100 نفر از بومیان این شهرستان رابه کار گرفته است، بانک برای تکمیل این طرح از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
این مجموعه شامل رستوران سنتی، تالار پذیرایی، باشگاه سوارکاری و سوئیت‌های اقامتی است.
سرمایه اولیه این مجموعه ۱۵۰ میلیارد ریال است و برای تکمیل پروژه درخواست ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اشتغال پایدار روستایی را دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به همراه دو تن از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان سفر کرده است در نشست اداری و اشتغال شهرستان هفتکل با حضور طباطبایی، فرماندار شهرستان حضور یافت.

مهدیان در این سفر از طرح‌های نیمه‌تمام در شهرک صنعتی شهرستان هفتکل بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات صنعتگران آشنا شد. وی قول مساعد داد تا مشکلات مطرح‌شده را تا رسیدن به راه‌حل پیگیری کند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای با حضور سردار ورناصری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا و مسئولان استانی که در پتروشیمی مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: پارسال 21 هزار میلیارد تومان تسهیلات در سراسر کشور پرداخت کرده‌ایم که سهم استان خوزستان از این رقم 600 میلیارد تومان بوده است. با توجه به ظرفیت‌های استان این رقم می‌تواند امسال به 1500 میلیارد تومان برسد.

وی با استقبال از پیشنهاد نماینده مردم شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخصیص اعتبار برای شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا و هفتکل گفت: برای پرداخت تسهیلات به مبلغ 84 میلیارد تومان مشکلی ندارم و از پیشنهادهای نماینده محترم شهرستان استقبال می‌کنیم.
وی ادامه داد:30 درصد از مشتریان به دلایل مختلف در دریافت تسهیلات ناتوان هستند لذا درخواست می‌کنیم مشتریان مستعد را معرفی کنید که بانک هم بتواند تکالیف خود را به‌درستی و با سرعت بیشتر انجام دهد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون درباره درخواست دیگر نماینده شهرستان مسجدسلیمان، هفتکل و اندیکا برای ایجاد دو شعبه بانک در شهرستان‌های هفتکل و اندیکا گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده بانک توسعه تعاون باید 5 شعبه دیگر در استان داشته باشد اما با توجه به اعمال محدودیت‌های بانک مرکزی درخواست می‌کنیم که این مهم از سوی مدیران و نمایندگان استان نیز پیگیری شود تا بتوانیم خدمات بانک را در سراسر استان توسعه دهیم.
حجت اله مهدیان در ادامه سفر به مسجدسلیمان از شعبه بانک توسعه تعاون در این شهرستان بازدید و با کارکنان و مدیران گفت‌وگو و از تلاش آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیرعامل بانک توسعه تعاون بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت سمات اعلام داشت تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون اظهار داشت: سمات شرکت ابزاری بانک در حوزه فناوری بوده است، این شرکت طی دوره هایی به انجام وظایف محوله مشغول بوده و پشتیبانی فنی و عملیاتی را از بانک به عمل آورده است، البته شرکت در ادوار گذشته این قابلیت و فرصت را داشته تا در انجام پروژه های تحولی و توسعه ای دستاوردهای بهتری ایجاد کند .
وی افزود: همکاران سمات همگام با بانک توسعه تعاون در انجام و ارتقای سطح عملیات بانکی وظایفی مهم بر عهده داشتند و تلاش همکاران در سطوح مدیریتی و اجرایی و عملیاتی جای تقدیر دارد. البته طی دو سال اخیر در برنامه ها و راهبردهای بانک نقش سمات را ارتقا داده ایم و سمات با هدف کمک به برنامه های تحولی بانک، فعالیت های مهمی در حوزه بانکداری دیجیتال، گسترش فناوری مالی در بخش تعاون، ارتقای فعالیت مرکز داده، امنیت فناوری بانکی، ارتقای سطح بازارهای تعاون با اتکا به بسترهای معاملات الکترونیک و کمک به تسریع و تسهیل معاملات تعاونی ها در دستور کار قرار داده است.
شیخ حسینی تاکید نمود: مطابق چشم انداز، بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۴ تبدیل به بانک برتر کشور در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی به تعاونی ها و بنگاههای کوچک و متوسط می‌شود، اولین گام برای نیل به این هدف راهبردی و مهم راه اندازی سامانه تی تی پلاس بوده است، شخصا گام به گام بر فرآیند تی تی پلاس نظارت داشتم، و تلاش کردیم تا این ابزار با تلاش سرمایه انسانی مستقر در سمات و فناروی و دیگر واحدهای مرتبط به عنوان محصول بومی بانک تولید شود تا هر گونه ارتقا و تطابق این سامانه در اختیار همکاران بانک باشد و بتوانیم کلیه عملیات بانکی بخش تعاون و مشتریان را با بالاترین کیفیت پوشش دهیم و به نوعی در متن بازار بخش تعاون باشیم.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: رابطه میان بانک و سمات مبتنی بر همکاری و تعامل است، سمات جزئی از مجموعه فناوری بانک است، تکلیف کرده ایم تا قراردادهای میان بانک و سمات با هدف بهره وری و اثربخشی همراه با سرعت و دقت باشد، تیم فعلی مدیریتی سمات راه اندازی برخی سامانه ها و سیستم ها را زودتر از انجام تشریفات اداری و قرارداد پیش برده است، سمات با رویکرد جهادی کارها را زودتر انجام داده و تکلیف نمودیم تا در انجام قراردادها تسهیل و تسریع وجود داشته باشد. گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی ضمن تایید صورت های مالی و رعایت استانداردهای حسابداری رهنمودهایی در خصوص تنظم زمانی قراردادها و فعالیت ها ارائه داده است.
شیخ حسینی تصریح نمود: ترکیب اعضای هیات مدیره و تیم مدیریتی سمات به گونه ای است تا بتواند راهبری و تنظیم گری کلیه مسائل شرکت را در حوزه های فناوری، حقوقی، مالی و بانکی انجام دهد. معاون فناوری بانک، مدیر امور فناوری و روسای ادارات تابعه همگی با تیم مدیریتی سمات در انسجام کامل هستند و پروژه ها را به صورت تیمی جلو می برند.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: متخصصین حوزه فناوری کشور از سرمایه های مهم انسانی کشور هستند، این عزیزان هم در بخش تعاون، حوزه های بانکی و همه حوزه های اقتصادی اثربخشی مناسبی دارند، لذا در حفظ و نگهداشت این نیروها در شرکت سمات تدابیر مناسبی اتخاذ گردیده است.
اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل و تعدادی از مدیران بانک توسعه تعاون در این جلسه نکات مهمی را برای اداره بهتر سمات در دوره پیش رو مطرح نمودند. امید سلیمانی مدیر عامل شرکت سمات و اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران شرکت توضیحاتی درباره عملکرد یکساله شرکت در دوره منتهی به سی ام آذر ۱۴۰۲ بیان نمودند. نمایندگان معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جلسه حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • منتخب مردم مسجدسلیمان تغییر کرد
  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • تلاش داریم «سمات» را به مزیت مهم بخش تعاون تبدیل کنیم
  • در سلامت اقتصادی و مبارزه با پولشویی راهبرد عملیاتی داریم
  • توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم
  • فعالیت شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم نوروز