Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:29:23 GMT

مغانلو و خاطره یک انتقال نافرجام به تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۶۲

بسیاری تصور می‌کردند که شهریار مغانلو پس از درخشش در پیکان راهی تراکتور شود.

به گزارش "ورزش سه"، مغانلو پدیده لیگ نوزدهم بود و موفق شد آقای گل بازیکنان داخلی نیز لقب بگیرد و ۱۳ گل به ثمر برساند. پس از این درخشش، تیم‌های زیادی خواهان او بودند اما وی ترجیح داد که به سانتا کلارای پرتغال برود و لژیونر فوتبال ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتور یکی از جدی ترین مشتریان شهریار مغانلو بود که پس از ناکامی در تابستان، شانس خود را در پنجره زمستانی نیز تجربه کرد اما مغانلو بار دیگر دست رد به سینه ‌تی‌تی‌ها زد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد.

 

حالا او که به خاطر زنجانی بودنش پیش‌تر مورد توجه هواداران تراکتور بود، در مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و باید دید که آیا می‌تواند گلزنی اش در فوتبال ایران که در مقابل ذوب آهن آغاز شد را برابر جدی‌ترین مشتری‌اش در یک سال گذشته ادامه دهد یا خیر؟

 

پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار سپاهان و ملوان یکی از حساس‌ترین و مورد توجه‌ترین دیدارهای فصل بیست و سوم لیگ برتر بود؛ جایی که ملوان و سپاهان با شرایطی متفاوت از سال‌های گذشته برابر هم قرار گرفتند. سپاهان در این مسابقه برای اثبات بازگشت خود به فرم ایده‌آل چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداشت و در سوی مقابل هم شاگردان مهدی تارتار به زمین آمده بودند تا نشان دهند حضور دائمی آنها در رتبه‌های بالایی جدول بی‌دلیل نبوده و با پیروزی در این مسابقه می‌خواستند به رتبه سوم جدول رد بندی چنگ بزنند.

این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول شاگردان مهدی تارتار عملکرد بهتری داشتند و با یک گل به برتری دست پیدا کردند و در نیمه دوم این شاگردان ژوزه مورایس پرتغالی بودند که با دو گل شهریار مغانلو به بازی برگشتند و در پایان 3 امتیاز حساس این مسابقه را به نام خودشان زدند.

اما نکته یکی از حواشی جالب توجه این مسابقه که پویا قربانی یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه ثبت کرده، مربوط به مراسم آغازین بازی می‌شود؛ جایی که برخورد و ملاقات دوباره 4 دوست قدیمی خودنمایی می‌کند و توجهات را در صفی که بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی تشکیل داده‌اند، به خود جلب می‌کند.

در این عکس‌ها شهریار مغانلو و میلاد باقری بازیکن تیم ملوان که به نظر می‌رسد رفاقت قدیمی و نابی با هم دارند، دست به گریبان شده‌اند و با فراموش کردن این نکته که در آستانه یک رقابت سخت قرار دارند، در حال انجام شوخی‌ و خنده و زورآزمایی با هم هستند.

نکته قابل توجه اینکه در طول مسابقه فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای رسیدن به دروازه حبیب فرعباسی باید از دو دوست قدیمی خود عبور می‌کردند که البته اتفاقات این مسابقه دشوار سبب شد تا فرشاد پیش از پایان نیمه اول تعویض شود و نورمحمدی هم در اواسط نیمه دوم. با این حال شهریار روز درخشانی را سپری کرد و با دبل خود آرامش ایجاد شده روزهای اخیر در اردوی تیمش را حفظ کرد.

کمی‌ اینطرف‌تر هم برخورد فرشاد احمدزاده با حامد نورمحمدی مدافع و رهبر میانی تیم فوتبال ملوان جلب توجه می‌کند که البته به شکی مهربانانه‌تر درحال مرور خاطرات قدیمی و خوش و بش با یکدیگر دیده می‌شوند.

نکته جالب توجه اینکه نورمحمدی و میلاد باقری طی سال‌های اخیر با شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده هم تیمی نبوده‎‌اند و احتمالا رفاقت آنها به دوران نوجوانی و جوانی بازمی‌گردد که در تلاش برای پیدا کردن مسیر درست در زندگی حرفه‌ای روزها، لحظات و خاطرات تکرارناپذیری را در کنار هم تجربه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • گل دوم سپاهان به ملوان + فیلم
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی