Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت سیستان وبلوچستان در انتخابات به بیش از ۶۲ درصد رسید

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابوذر کوثری، رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان بیان کرد: مشارکت مردم این خطه از کشور تا کنون بالغ بر ۶۲درصد بوده است.

وی گفت: با توجه به اینکه شمارش آرای صندوق های باقیمانده همچنان ادامه دارد، پیش بینی می شود که این رقم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشارکت در انتخابات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بیشتر از دوبرابرمتوسط سالیانه درجنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد امین بارانی گفت: آمار ثبت شده در ایستگاه‌های جنوب استان نشان می‌دهد از شش تا ۱۱ اسفند ماه بارندگی بیشتر از نرمال بوده در بالا دست سد زیردان بارندگی در ایستگاه لوریانی ۱۴۵ میلی متر و در ایستگاه پیرسهراب در ۵۰ کیلومتری پایین دست سد زیردان ۲۲۴ میل متر بوده در حالیکه بارندگی سالیانه این منطقه ۱۱۰ میلیمتر است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای سیستان وبلوچستان افزود: همچنین در ایستگاه جگیگور ۱۸۸ میلی متر و در باهوکلات در پایین دست سد پیشین ۲۱۶ میلی متر باران باریده که بیشتر از دو برابر متوسط سالیانه در منطقه است.
بارانی درخصوص اقدامات وزارت نیرو برای ذخیره‌سازی و کنترل سیلاب‌های اخیر جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: مطالعات اولیه برای ساخت سد‌های مخزنی در شهرستان‌های چابهار و کنارک انجام شده که مهمترین آنها سد کاریانی، سد ترادان، سد بزرگ باهوکلات و افزایش ارتفاع سدپیشین است که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی عکس بهارگاه به میزبانی سیستان وبلوچستان
  • جشنواره ملی عکس بهارگاه به میزبانی سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود
  • تخته‌بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان وبلوچستان رونمایی شد
  • مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات مجلس پیروزی بزرگی بود
  • بارش باران بیشتر از دوبرابرمتوسط سالیانه درجنوب سیستان وبلوچستان
  • اتمام ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان
  • توزیع میوه شب عید در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد
  • پایان عملیات‌امدادی هلال‌احمر در سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پایان عملیات امدادی هلال احمر در سیل سیستان‌وبلوچستان
  • پایان عملیات امدادی در سیل سیستان‌وبلوچستان