Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:47:37 GMT

اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۷۲

اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مشخص شد

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان با اعلام اسامی نفرات منتخب شورای اسلامی شهر زنجان، از حضور مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در زنجان، حضور مردم در پای صندوق‌های رای را ستودنی دانست و اظهار کرد: بلافاصله پس از اتمام زمان قانونی انتخابات، شمارش آرا با نظارت بازرسان آغاز و دقایقی پیش نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس رای مردم زنجان، منصور مرادلو، انسیه ابوبصیری، مهدی طالب، مجید ناصحی‌مقدم، محمدکاظم مجتهدی، اسحاق اسماعیلی، حسین حمزلوپاک، سعید نجفی و داوود حسنی به‌ عنوان اعضا اصلی شورای شهر زنجان از سوی مردم انتخاب شدند.

این مسئول ادامه داد: همچنین علی اسماعیلی، اکبر اوصالی، جلال کرمی، اسمعیل بیگدلی و محمدجواد سروش‌مهر به‌ عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، ۷۲۸ نفر برای تصدی کرسی شوراهای اسلامی در ۲۱ شهر استان زنجان ثبت‌نام کرده بودند که بعد از طی شدن مرحله احراز صلاحیت‌ها، ۵۶۲ نفر از سوی هیئت عالی نظارت در مسیری قرار گرفتند که مردم در روز ۲۸ خردادماه، نام آن‌ها را به عنوان کاندیدای انتخابی خود در صندوق آرا انداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی زنجان انتخابات ۱۴۰۰ شوراي شهر اسلامی شهر شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

بازرس کل استان ایلام گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم و شهردار به عنوان منتخب شورا باید تقوا، تعهد و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم ما بسیار نجیب و قدرشناس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، مالک روشنی اظهار کرد: شهردار باید بررسی کند در طول مدتی که در تصدی سمت شهرداری بوده است چه کارهای انجام داده و چه کارهای انجام نداده است تا با تجربه و تحلیل آنچه روی داده و نداده بتواند برنامه‌ای جامع برای ادامه راه تدوین کند.

وی افزود: شهردار ایلام بومی است و مشکلات شهری را بیشتر لمس می‌کند، اعضای شورا نیز باید کمک کار باشند و به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند.

بازرس کل استان ایلام خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید با دودستگی مانع کار شوند، مردم می‌گویند ما به شورا رأی دادیم که به شهردار برنامه بدهند و از او کار بخواهند، هر زمان که مسئولیتی را قبول می‌کنیم باید دندان طمع را بکشیم و چیزی برای خود نخواهیم چراکه مردم ما مردم آگاهی هستند و در عصر ارتباطات نیز همه چیز روشن است.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرداری باید مقتدر ظاهر شود و برخوردهای لازم و قانونی را داشته باشد، هرگونه تعرض و زمین‌خواری باید خط قرمز باشد.

روشنی تاکید کرد: چه دلیلی دارد که بعضی مصوبات شورای شهر اجرایی نمی‌شود، اگر قانونی هست باید اجرا شود، به عنوان مثال میدان میوه و تره‌بار یکی از نیازهای ضروری شهر است که موجب ساماندهی بازار می‌شود و بی نظمی را از بین می‌برد، دیگر پروژه ضروری و مهم عمرانی آسفالت معابر است که باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید منطبق بر قوانین و اصول و آئین نامه‌های مهندسی باشد، گفت: چرا در حالی که طرح جامع ابلاغ شده است، اما صدور پروانه بر اساس طرح تفصیلی صورت می‌پذیرد. این موضوع باید تعیین تکلیف بشود چراکه برخی افراد به این امر معترض هستند و حق هم دارند.

بازرس کل استان ایلام تصریح کرد: سایت بازیافت زباله، تأمین و نگهداری ماشین آلات، شناسایی املاک و غرفه‌ها و ساماندهی آن‌ها نیز باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیریت در بعضی واحدها و سازمان‌های شهرداری ضعیف عمل می‌کند که مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان به وجود آورده است که باید چاره‌اندیشی و تغییرات جدی ایجاد شود، زیرا با هیچکس تعارف نداریم.

بازرس کل استان ایلام گفت: هر کجا ببینیم حق مردم تضعیف می‌شود، من مدیر را می‌شناسم و مدیر را ملزم به پاسخگویی می‌کنم.

روشنی افزود: مدیران اقدامات خود و دستگاه‌های متبوع را رسانه‌ای کنند، چراکه مردم باید از خدمات نظام باخبر شوند و این جهاد تبیین است.

کد خبر 746804

دیگر خبرها

  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند