Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:14:08 GMT

بودجه ی آماده سازی تیم عراق؛ 5 میلیون دلار

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۹۸۱

بودجه ی آماده سازی تیم عراق؛ 5 میلیون دلار

با اعلام رسانه های عراقی کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه های جدی جانشینی کاتانچ است. 

به گزارش "ورزش سه"، این مربی صرب بعد از شکست تیم ملی عراق در برابر ایران ضمن اشاره به واقعیت های مسابقه و اینکه تیمش در برابر تیم دوم آسیا مغلوب شده است از وضعیت آماده سازی تیم ملی عراق و هم چنین میزان امکاناتی که برای آماده سازی تیم در اختیار داشت گله کرد که این به مذاق فدراسیون فوتبال عراق خوش نیامد و از سویی کارشناسان فوتبال این کشور می گویند عراق برای صعود به جام جهانی نیازمند یک مربی بزرگ تر و شجاع تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آیا حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال عراق مهیا می شود؟ به خصوص که این مربی در صورت حضور در عراق دستمزد چند میلیون دلاری طلب خواهد کرد و این سوال مطرح است که آیا فدراسیون فوتبال عراق می تواند خواسته های مالی مربی اهل موزامبیک را بر آورده کند. سایت «البوابه» عراق در این باره خبر داد که وزیر ورزش این کشور بودجه ی جالبی را برای آماده سازی تیم ملی فوتبال عراق در نظر گرفته است که این بودجه به زودی در اختیار فدراسیون فوتبال این کشور قرار خواهد گرفت. وزیر ورزش عراق با طرح این موضوع که درخواست همه ی ما عراقی ها از تیم ملی فوتبال این کشور صعود به جام جهانی است مبلغ 5 میلیون دلار برای آماده سازی تیم ملی فوتبال عراق در نظر گرفته است. 

 

 

با تصویب این بودجه به نظر می رسد فدراسیون فوتبال عراق که مشغول تسویه حساب با کاتانچ است با آرامش خاطر بیشتری می تواند در سودای بخدمت گیری کارلوس کی روش باشد. مربی ای که بعد از حضور در تیم ملی کلمبیا و فسخ قرارداد خود با این تیم با پیشنهاد جدیدی مواجه نشده است. البته طبیعی است فدراسیون فوتبال عراق برای تعیین مربی جدید گزینه های دیگری هم داشته باشد. 

 

تیم ملی فوتبال عراق که در گروه c بازی ها قرار داشت پیش از بازی با ایران صدرنشین گروه بود اما بعد از شکست در برابر تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان تیم دومی به مرحله ی بعدی بازی های مقدماتی صعود کرد که این شکست ناراحتی رسانه های عراقی و هم چنین فدراسیون فوتبال این کشور را به همراه داشت. به خصوص که در این بازی تیم ملی عراق با رهبری کاتانچ نتوانست دروازه ی تیم ملی فوتبال کشورمان را تهدید کند و از سویی خوش شانس بود که بیش از یک گل در این بازی دریافت نکرد.

عراق کارلوس کی روش(سرمربی) تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی عراق فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق ی آماده سازی تیم فوتبال این کشور کارلوس کی روش تیم ملی عراق ی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نساجی: این شکست را جبران می‌کنیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران، خستگی را عامل شکست تیمش در اراک عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک افزود: به تیم آلومینیوم بابت برد تبریک می‌گویم، البته بازی کم موقعیتی بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم که دروازه‌بان حریف دفع کرد.

وی گفت: بازی زیاد دلچسبی نبود، در نیمه دوم تیم اراک چون به خواسته خود رسیده بود، شرایط بازی به نفع ما تغییر کرد ولی نتوانستیم به خواسته خودمان برسیم.

صداقت ادامه داد: از زحمت بازیکنان تشکر می‌کنم. دوست داشتیم هواداران را خوشحال کنیم ولی خستگی بیش از حد و تعداد کم نفرات و مصدومیت نفرات و فشردگی مسابقات، باعث شد نتوانیم تلاش کافی برای پیروزی داشته باشیم.

وی گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم که این شکست را جبران کنیم. داوری هم خوب بود و مشکلی نداشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای چوگان
  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • مربی نساجی: این شکست را جبران می‌کنیم
  • اردوی مشترک تیم ملی راگبی بانوان ایران و عراق در مشهد
  • موزه باستان‌شناسی ارومیه آماده بازدید مسافران نوروزی
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • پولی‌سازی کسری بودجه و تورم بالا در ماه‌های پیش رو
  • محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان
  • کسری بودجه ترکیه به رقم ۱۰ میلیارد دلار رسید
  • ایران ۷۰۰ میلیون دلار کالا از کره شمالی خرید