Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سیب و سوران از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در سیب و سوران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجیب حسنی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در سیب و سوران با فعال شدن 88 شعبه شهری و روستایی با قدرت، نظم و امنیت برگزار شد که رضایی 11 هزار و 594، رئیسی 9 هزار و 676، همتی 2 هزار و 687 و قاضی زاده هاشمی 709 آرای این دوره را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که هزار و 500 نفر به عنوان عامل برگزار کننده انتخابات در حیطه اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی در این شهرستان ساماندهی شدند، افزود: انتخابات 1400 در سیب و سوران با مشارکت بالای 70 درصد مردم برگزار شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شمارش آرای انتخابات شورای شهر نیز به پایان رسیده، اما هنوز نهایی نشده است که به محض تایید نهایی اطلاع رسانی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتیجه انتخابات انتخابات 1400 سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شامگاه امروز یکشنبه درب مراکز اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در اقصی نقاط این کشور به جز منطقه کالینینگراد بسته شد.

به این ترتیب اعضای کمیته انتخابات روسیه کار شمارش آرای این انتخابات را در تمامی مراکز اخذ رای و ارسال آن به مسکو پایتخت این کشور را آغاز کردند.

بر اساس اعلام کمیته انتخابات روسیه، نسبت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تا ساعت ۲۰ به وقت مسکو به ۷۳.۳۳ درصد رسیده است؛ البته افرادی که به صورت الکترونیکی و از راه دور در این انتخابات شرکت کرده‌اند در این آمار در نظر گرفته نشده‌اند.

همچنین بر اساس گزارش این کمیته، آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در خارج از این کشور از مرز ۷۰ درصد گذشته است.

علاوه بر این، بر اساس گزارش‌های اولیه، نسبت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مسکو پایتخت این کشور به ۶۶ درصد می‌رسد.

در این دور از انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۴ نامزد با یکدیگر به رقابت پرداختند. این ۴ نامزد عبارتند از ولادیمیر پوتین رییس جمهور کنونی روسیه به عنوان نامزد مستقل، «لئونید اسلاتسکی» از حزب لیبرال دموکرات، «نیکولای خاریتونف» از حزب کمونیست روسیه و «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب مردم جدید.

چهارشنبه گذشته ولادیمیر پوتین ضمن اشاره به اینکه سرنوشت روسیه تنها به دست شهروندان این کشور مشخص می‌شود، از تمامی شهروندان روس خواسته بود که با قدرت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا تضعیف مشروعیت پیروزی پوتین در انتخابات است
  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور
  • پوتین: انتخابات ریاست جمهوری روسیه شفاف بود
  • مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ۷۳ درصد رسید
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • مشارکت انتخاباتی روس‌ها از ۵۸ درصد گذشت
  • مشارکت ۶۰ درصدی مردم روسیه در روز دوم انتخابات/ افزایش حملات سایبری به سیستم‌های انتخاباتی
  • مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • مشارکت ۵۰ درصدی روس ها در انتخابات ریاست جمهوری