Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:49:44 GMT

متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نشدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۰۸

متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نشدیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اقتصاد، محمد اسلامی به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری گفت: سیاست‌ها و رویکردهای سیاسی و اقتصادی دولتمردان باید به گونه‌ای طراحی شود که به حفاظت از پول ملی بیانجامد.

وی افزود: بسیاری از اقدامات نا خواسته همچون اظهار نظرها و گفتگو ها و مصاحبه‌ها به لحاظ روانی اقتصاد و ارزش پول ملی را دستخوش تزلزل و ضربه می‌کند که باید در این مورد هوشیاری کامل به خرج داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی قسم خوردی نابودی انقلاب و کشور هستند که از این دست اقدامات نهایت بهره برداری را می‌نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی این کشور و نقش آن در پیشبرد ثبات اقتصادی گفت: ما پیشرفت روز افزونی در کشف چاه‌های نفت، دستاوردهای تکنولوژی و سرمایه گذاری‌های متعدد داشته ایم ولی متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: مقبولیت و مشروعیت ۲ بال متوازن برای حکومت و نظام محسوب می‌شود که برای برقراری و حفظ آن، باید توازن بین این دو وجود داشته باشد.

وی افزود: سرمایه و پشتوانه هر حکومت همین حضور مردم در صحنه انتخابات است که مسئولان باید با عملکرد صحیح خود این انگیزه را در مردم تقویت کنند؛ مقبولیت نیز پیوند رفتار مسئولان با مردم است که با انتخاب رئیس جمهور اصلح مقبولیت روز افزون ایجاد خواهد شد.

کد خبر 5238946

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی مشکلات معیشتی رشد اقتصادی ایران انتخابات 1400 انتخابات 1400 قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت شاخص کل بورس بازار سهام مصرف برق تولید نفت وام ودیعه مسکن قطع برق وزارت راه و شهرسازی قیمت یورو بورس تهران اقتصاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبات در مدیریت شهری اهواز / بی ثباتی مانع توسعه شهری است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بروز کوچک‌ترین بی‌ثباتی در مدیریت شهری تمام پروژه‌های تعریف شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مجدد روحیه یاس و ناامیدی را در شهر و مردمانی که با صبر و شکیبایی همه‌ی سختی‌های این چند سال را تحمل کرده‌اند، ایجاد می‌کند.

حجت‌اله زارع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های پیشبرد اهداف و پیشرفت در شهر، ثبات مدیریت شهری است چرا که با وجود ثبات مدیریت می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را انجام دهیم و بر اساس آن انتظار عملی و اجرایی شدن برنامه‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: تا زمانی که در شهر بی‌ثباتی وجود داشته باشد امکان عملی شدن برنامه‌ها وجود ندارد، بر همین اساس در این دوره از شورای اسلامی شهر استمرار ثبات مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت و تا کنون نتیجه این ثبات مثبت ارزیابی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: آنچه که سبب شد پروژه‌های ناتمام دوره‌های گذشته مانند تقاطع‌های شهید کجباف، شهید قربانی، زمین‌های ورزشی تکمیل و پروژه‌هایی مانند شبکه آب خام و تقاطع شهدای غزه تعریف و فعال شود ثبات مدیریتی بود که در شهرداری اهواز وجود داشت.

زارع‌زاده اضافه کرد: اگر در شهر مدیریت شهری ثبات نداشته باشد، پروژه‌ها تنها در قالب یک برنامه روی کاغذ می‌ماند و از یک مدیر به مدیر دیگر تحویل داده می‌شود چرا که تا مدیر جدید شناخت پیدا کند و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد، مجدد تغییر مدیریتی رخ داده و برنامه‌ها اجرا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اختلاف نظری که در سومین سال از دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز رخ داد، منجر به ایجاد یک رکود در برنامه‌ها شد و اگر این اختلاف نظر وجود نداشت قطعاً برنامه‌های تدوین شده در سایه وحدت و همگرایی با سرعت بیشتری به منصه ظهور می‌رسید اما این اختلاف سبب کاهش سرعت اجرای برنامه‌ها شد، بروز کوچک‌ترین بی‌ثباتی در مدیریت شهری تمام پروژه‌های تعریف شده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و مجدد روحیه یاس و ناامیدی را در شهر و مردمانی که با صبر و شکیبایی همه‌ی سختی‌های این چند سال را تحمل کرده‌اند، ایجاد می‌کند.

کد خبر 737389

دیگر خبرها

  • لزوم ثبات در مدیریت شهری اهواز / بی ثباتی مانع توسعه شهری است
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام
  • طعنه ربیعی به مخالفان برجام: از خدا و دین برای زمین زدن آن استفاده کردید
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام/چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با امریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید
  • بانک مرکزی وارث ناترازی‌های نیم قرن گذشته
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سلطه اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • ایجاد شرکتهای چند ملیتی، راهکاری برای مقابله با سطله اقتصادی دیگر کشورها بر مسلمانان است
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • افزایش ناصحیح حقوق کارگران سبب ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و امنیتی می‌شود
  • ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است