Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:17:51 GMT

دمای هوای یزد کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۰۹

دمای هوای یزد کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی تا روز سه شنبه با نفوذ زبانه پرفشار به استان در بعضی ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌گردد. 

او افزود: برای امروز شنبه و یکشنبه کاهش تدریجی دما و از دوشنبه تا اواخر هفته نوسانات جزیی دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا کاهش دما وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / بارش باران

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز(۲۶ اسفند) در جنوب غرب، برخی مناطق غرب و شمال غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از سواحل خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: یکشنبه(۲۷ اسفند) در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

 رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: دوشنبه(۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی جدیدی به غرب کشور، بارش در نوار غربی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی و در غرب سواحل خزر آغاز می شود. بارش در غرب و شمال خوزستان شدت خواهد داشت.

 وی در ادامه اظهار کرد: سه شنبه (29 اسفند) بارش در نیمه غربی تشدید می‌شود و مناطقی از جنوب کشور را نیز فرا می‌گیرد همچنین چهارشنبه (اول فروردین‌ماه) سامانه بارشی با حرکت شرق سوی خود تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب غرب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در شب غبار رقیق با حداقل دمای ۸ و  حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۲۸ اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، از بعدازظهر رگبار باران، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل و زنجان با کمینه ۱- درجه سانتیگراد و بندرعباس و اهواز با بیشینه دمای۳۰ و ۳۲  درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.


دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی از امروز تا ظهر پنجشنبه در آسمان گلستان
  • هشدار وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در یزد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سامانه بارشی جدید در خراسان رضوی/ دما کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی هوای پایتخت طی روزهای آینده/ تهران از کی بارانی می‌شود؟
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / بارش باران
  • بارش کم رمق باران در چند شهرستان خراسان رضوی
  • صدور هشدار نارنجی با بارشی نسبتاً قوی و کولاک در اصفهان/دمای هوا تا ۴ درجه کاهش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / بارش باران