Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:27:38 GMT

تیم فوتسال منصوری قرچک در معرض انحلال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۱۴

تیم فوتسال منصوری قرچک در معرض انحلال

شرایط برای تیمداری تیم فوتسال منصوری قرچک در لیگ برتر فوتسال مهیا نیست و احتمال انحلال این تیم جدی است.

به گزارش ایمنا، سازمان لیگ فوتسال تاریخ ۷ مرداد را به عنوان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال عنوان کرده است. جز چهار تیم مس سونگون ورزقان، گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند و سن ایچ ساوه سایر تیم‌ها هنوز وضعیت نامشخصی دارند و احتمالاً در پی پیدا کردن اسپانسری مناسب برای حضور در فصل جدید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که پیش از این تیم فوتسال مقاومت البرز اعلام کرده بود در پی فروش امتیاز خود است و قصدی برای تیمداری در فوتسال ندارد حالا این داستان برای تیم منصوری قرچک هم دنبال می‌شود. مدیران این باشگاه که پیش از این از زمان و وضعیت برگزاری فصل جدید نیز گلایه داشتند با توجه به نبود اسپانسر مناسب درصدد واگذاری تیم هستند.

منصوری فصل گذشته با خرید امتیاز ستارگان ورامین بار دیگر به لیگ برتر بازگشت اما بدهی‌های زیاد ستارگان که روی دوش منصوری باقی ماند از یک سو و همچنین عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولین شهری از باشگاه منصوری و برخی سنگ اندازی ها فصل سختی را برای این تیم رقم زد. شنیده می‌شود با تداوم این شرایط مدیران باشگاه به دنبال واگذاری امتیاز هستند و قصد دارند به حضور خود در فوتسال بار دیگر پایان داده و امتیاز منصوری را به خریدار مناسبی بفروشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 501593

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران لیگ فوتسال منصوری قرچک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی باتجربه و خوزستانی که پیش از این هم هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشت، بار دیگر روی نیمکت قرمزپوشان خواهد نشست.

هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در مقوله فنی تیم فوتبال بزرگسالان کشید، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفت.

باشگاه فولاد خوزستان با این پوستر خبر از انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید خود داد.

سرمربی 52 ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند؛ او برای موفقیت در 10 هفته پایانی لیگ برتر انگیزه زیادی دارد و برای این منظور از امروز(شنبه) با حضور در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

ویسی که به سرمربی شوک در فوتبال ایران معروف است، در سال‌های اخیر هرگاه به عنوان سرمربی جایگزین در لیگ برتر کار کرده، موفقیت خوبی کسب کرده است.

او در فصل 98-99 در شرایطی که پیکان از 18 بازی اول خود در لیگ 13 امتیاز دشت کرده بود، جایگزین حسین فرکی شد و توانست در 12 بازی 16 امتیاز کسب کند و این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. ویسی همچنین فصل پیش در نفت آبادان هم در شرایطی کارش را شروع کرد که این تیم در 22 بازی تنها 12 امتیاز  داشت، اما با حضور این سرمربی موفق از 8 بازی بعدی 13 امتیاز به دست آورد و سهمیه‌اش در لیگ برتر حفظ شد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه 27 اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ناگهان با نویدکیا دگرگون شد
  • بیانیه شدیداللحن فارست درباره مجازات کسر امتیاز
  • روزهای ناخوش احوال نماینده فوتسال قم
  • شوک به تیم لیگ برتری؛ ۴ امتیاز کسر شد!
  • شهرداری گنبد سقوط کرد
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • ویسی دستگاه شوک را از کمد در آورد! (عکس)
  • رسمی: ویسی سرمربی فولاد خوزستان شد